Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Złoto + drewno w apartamencie
Przygotowałam dla was wnętrza, w których połączyłam złote elementy z drewnem. I. Do szklanych osłonek z doniczkami (żyrandol ze sklepu Kitsch) dodałam kryształowe pojemniczki. Podłogi i sufit to drewniane stoliki. W kuchni zamiast typowych szafek kuchennych postawiłam fragment drewnianej komody. 'Wylewająca' się z drewnianej donicy bujna roślinność ożywia brązowe wnętrze.


II. W drugim wnętrzu (fragmencie pokoju) natomiast celowo zrezygnowałam z drewnianej podłogi, na rzecz białych, gładkich blatów od stołu. Złote kafle po lewej stronie to fragmenty kominka, zrobiłam z nich półkę. By nie było zbyt nudno przemyciłam do tej aranżacji kilka niebieskich drobiazgów.
Ciekawa jestem waszego zdania na temat przedstawionych zdjęć. Czy według was takie połączenie (drewno+ złoto) dobrze sprawdza się w aranżacjach wnętrz? A może urządziliście w takim stylu swoje wnętrza?

25 komentarzy:

  1. Nie bardzo podoba mi się połączenie drewna i złota w aranżacjach wnętrz. W twoich wnętrzach jednak udało ci się przekonać mnie do zmienienia mojego zdania na temat takich połączeń. Kocham pierwszy pokój! ♥ Jest bardzo elegancki.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Bardziej podoba mi sie wnętrze nr1, świetnie urządzone, podobają mi się takie brązowe i drewniane wnętrza! Drugie też jest śliczne. ale nie tak bardzo jak pierwsze. Mi się takie połączenia podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie aranżacje jak zwykle genialne . Oczywiście zakochałam się w drugiej , jednak myślę , że pierwsza na swój odmienny sposób też jest ciekawa . Mi osobiście podoba się połączenie drewna i złota ;D
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze wnętrze jest cudne! Drugie też jest ładne, ale nie zrobiło na mnie takiego wrażenia jak pierwsze :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza aranżacja jest tak ciepła,przytulna i taka milusia;)Druga też niczego sobie.Obie piękna:)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie,tak ciepło i prztulnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne aranżacje . Boskie ♥
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza aranżacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne aranżacje! Obydwie!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się przedstawione aranżacje, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne jak zawsze! podziwiam cię za twój talent i wyczuciem w tworzeniu aranżacji, masz niesamowite pomysły. jestem zachwycona każdym twoim wykonaniem wnętrz, inspirujesz na pewno nie jedną osobę.

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Zwykle patrząc na to co zaaranżowałaś, pytam sama siebie: czy to ze stardollowych mebli? Wygląda całkiem realistycznie. Jestem ciekawa z czego jest ten kawałek podłogi przy kominku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stolik taki malutki, wydaje mi sie że z fantasy hotel

      Usuń
    2. Faktycznie, świetnie sprawdził się w tej roli, nawet bym nie pomyślała.

      Usuń
  13. Uwielbiam to połączenie. Twoje aranżacje są genialne, zakochałam się w pierwszej, stworzyłaś wnętrze z charakterem.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne, dopracowane wnętrza. Myślę, że połączenie złota z drewnem jest naprawdę świetne. Bardziej do gustu przypadło i chyba pierwsze wnętrze ze względu na kącik z kominkiem :3

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo łądne wnętrza. Widać że osoba robiąca się napracowała. Zadbała o szczegóły i wgl. Wnętrza są świeyne♥

    OdpowiedzUsuń
  16. supcio wnętrza
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne! Fajny pomysł z tymi pustymi ramkami na 1 zdj.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze bardzo mi się podoba. Drugie również, ale to pierwsze takie na bogaciej xd
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się pierwsze wnętrze, jest schludne i przytulne :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze wnętrze bardzo ciekawe i ładne. Drugie trochę puste, przydałby się jakiś obraz, regał na kanapą : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Wnętrza cudowne :) Lubię jak stwarzasz nowe elementy z zupełnie różnych mebli, czad!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!