Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Błękitny anioł

Dzień dobry! 
Miło mi przywitać się z Wami w moim pierwszym poście na Queens of Fashion. Być może niektórzy kojarzą mnie z bloga Stardoll i My, którego jestem administratorką. Postanowiłam zacząć również przygodę z kolejnym blogiem. Moje posty będą pojawiły się w środy – chciałabym zaprosić Was do wehikułu czasu i przenieść się wspólnie z Wami do czasów przedwojennych. W swojej serii będę starała się przybliżyć sylwetki ważnych kobiet żyjących w tamtych latach oraz pokazać stylizacje inspirowane danym osobami. Mam nadzieję, że uda mi się Was zainteresować. 

Dzisiaj zapraszam Was do zapoznania się z Marlene Dietrich, wybitną aktorką i artystką kabaretową. Marlene prawdziwą gwiazdą stała się w latach 30. dzięki roli w filmie Błękitny anioł
Jej styl był niezwykle wyrazisty oraz niepowtarzalny – stał się inspiracją dla kobiet na całym świecie, które poprzez modę chciały wyrazić siebie. Aktorka preferowała wyrafinowaną elegancję, jednak z sukcesem eksperymentowała także z modą męską, co powodowało jeszcze większy rozgłos wokół jej osoby.

Kilka zdjęć Marlene: 





Moje inspiracje:  




W stylizacji wykorzystałam: Buty – Bonjour Bizou | Spodnie – It Girls | Koszula – It Girls | Marynarka – Decades | Płaszcz – Nelly.com | Czapka – Callie's Picks. 





W stylizacji wykorzystałam: Buty – Decades | Pończochy – Decades | Sukienka – Decades | Rękawiczki – Fallen Angel | Futro – It Girls | Czapka – Decades | Ozdoba przy czapce – Decades. 





W stylizacji wykorzystałam: Buty – Decades | Spódnica – Decades | Parasol – Fallen Angel | Futro – It Girls | Bluzka z futrem – Decades | Perły – Voile. 

Jestem ciekawa, czy znaliście wcześniej Marlene. Koniecznie dajcie znać, czy Waszym zdaniem udało mi się wpasować w jej styl – chętnie poznam Waszą opinię. 
Mam nadzieję, że seria Was zainteresuje. Do zobaczenia za tydzień! 




 Źródła zdjęć: 

https://www.vintag.es/2016/05/interesting-vintage-pictures-of-women.html

https://www.art.com/products/p45518631818-sa-i10436747/marlene-dietrich-1947.htm

https://pl.pinterest.com/pin/609252655812328806/

11 komentarzy:

  1. Myślę, że to będzie bardzo ciekawa seria :D
    Twoje stylizacje w 100% oddają klimat tamtych czasów ♥ Stylizacje druga i trzecia skradły mi serce ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria zapowiada się bardzo ciekawie i inspirująco. Trzecia stylizacja podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że taka też się okaże :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Zawsze przyjemnie czyta sie Twoje wpisy, dlatego ciesze sie, ze dolaczylas do qof :) seria zapowiada sie interesujaco, lubie posty, w których poza zdjeciami jest tez cos do poczytania. Marlene kojarze, bylo cos o niej w podreczniku z niemieckiego w gimanzjum :D niestety zadnego filmu z jej udzialem nie widzialem... stylizacje idealnie oddaja klimat tamtych lat, druga najbardziej mi sie spodobala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Miło mi to czytać!
      W wolnej chwili polecam zobaczyć filmy z Marlene, na pewno nie będziesz żałował.

      Usuń
  4. Stylizacje są prześwietne, tak samo jak pomysł na serię :D zwłaszcza pierwsza i ostatnia propozycja są warte szczególnej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię tu zobaczyć :D Post ciekawy, jak zawsze :) Super stylizacje, udało ci się odwzorować jej styl

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna,ale niestety to nie są moje klimaty,ta epoka to nie mój styl więc nic więcej nie napiszę xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!