Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moda i źródła inspiracji Cz. VII + Pożegnanie
Witajcie!

Tydzień temu pisałam o figurach typowej modelki, która często przypomina "wieszak".
Dzisiaj coś zupełnie innego.

Rozmiar part 2.

Moda XXL

Jakiś czas temu wpadłam na okładkę Włoskiego wydania magazynu Vogue i się zakochałam.

Jak się okazało i okładka i cała sesja z udziałem kilku pusztych uroczych pań wzbudziła ogromną sensację.
Znalazła się cała masa zwolenników, ale i pokaźna ilość przeciwników większych rozmiarów.

Niektórzy uważali, że to doskonały krok w stronę przełomu standardów w modzie a inni z kolei śmieli twierdzić, że okrągłe częściowo nagie kobiety nie wnoszą nic do świata mody.

Ja zgadzam się z tym, że to jednak doskonały pomysł aby ukazywać piękno kobiecych krągłości.

Kilka zdjęć z tej sesji :






 Crystal Renn swoją karierę w modelingu zaczęła na poważnie w roku 2003.
Była rozchwytywaną modelką w rozmiarze XXL.
Zafascynowała wielu projektantów.
Brała udział w sesjach dla a Vogue czy też Vanity Fair.

" Renn zapoczątkowała bowiem erę modelek XXL, których zdjęcia pojawiały się w najbardziej prestiżowych żurnalach o modzie. "

Pojawiła się również na pokazie  Jeana Paula Gaultier w Paryżu i brała udział w kampanii dla Dolce & Gabanna.

Tak wyglądała:

 W 2010 roku stwierdziła, że ma jednak dość i z rozmiaru 42 stała się blond wychudzoną modelką.
Jak się okazało to wcale nie było minusem..

" Wkrótce Renn została twarzą w kampanii Jimmy Choo, Chanel, Dolce & Gabbana, Saks Fifth Avenue, Jean Paul Gautier, Barneys, Dsquared, Nordstrom oraz H&M. Rok 2010 i 2011 to także pasmo sesji zdjęciowych dla Elle, Harpers’ Bazaar, Glamour, V, ID i Vanity Fair, a w 2012 dla 25 Magazine."


Czy faktycznie ta zmiana była tak dobra ? 


"Historia Crystal Renn jest smutnym dowodem na to, że rozmiar zero jest wciąż najbardziej pożądany w branży high fashion. Niemniej jednak, pojawienie się Renn i dyskusje jakie wywołała rzuciło nowe światło na świat mody, który miejmy nadzieję, wkrótce zmieni swoją orientację z 0 na 42."

-bemodels.pl

Inne zdjęcia :


Często o modelkach XXL mówi się, że zalane są fałdami tłuszczu, ale to nie do końca prawda.
To się nazywa krągłościami.

Poza tym nie wszystko jest takie jakie się wydaje..




Co sądzicie o krągłych paniach?
Uważacie, że świat mody powinien być bardziej otwarty na większe rozmiary?



Tym postem chciałabym się z Wami również pożegnać.
Kończę swoją karierę na blogach a za jakiś czas również na sd dlatego nie będę już więcej dzieliła się z Wami moimi przemyśleniami.

Chciałabym jednak Wam podziękować za to, że tak świetnie się udzielaliście w dyskusjach.
Z czystym sercem mogę powiedzieć, że to najlepszy blog na jakim mogłam pisać!
Życzę Wszystkim powodzenia i mam nadzieje, że będzie się wszystko rozwijało tylko i wyłącznie w dobrym kierunku.

W ramach pożegnania dla komentujących mam do rozdania :

2 x 30 SD
3 x 20 SD
4 X 10 SD

Wyniki podam jutro jako ostatni post.

Trzymajcie się ciepło, pozdrawiam.
SweetSecret91 ♥

34 komentarze:

  1. Post świetny tak jak twoje wszystkie.Strasznie lubiłam je czytać a ten podbił moje serce a szczególnie te zdanie:Skoro sterydy są zakazane dla sportowców,to Photoshop powinien być zakazany dla modelek.Szkoda że odchodzisz:(
    asklas11

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ciekawy post . Nie sądziłam że modelki XXL mogą wyglądać tak pięknie choć nie wiem czy to nie za sprawą photoshopa. Moim zdaniem Crystal Renn zrobiła błąd odchudzając się do takiego stopnia może i to pomogło jej karierze no ale nie jej wyglądzie.
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ciekawy post . Nie sądziłam że modelki XXL mogą wyglądać tak pięknie choć nie wiem czy to nie za sprawą photoshopa. Moim zdaniem Crystal Renn zrobiła błąd odchudzając się do takiego stopnia może i to pomogło jej karierze no ale nie jej wyglądzie.
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze są puszyste? Na pierwszy rzut oka nie są 0.0 Może i ja sie kiedyś nadam na modelike, hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy artykuł, oczywiście, że w świecie mody powinno być miejsce dla większych rozmiarów.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Szkoda, że to już koniec. Twoje posty są naprawdę świetne i miło się je czyta!
    tional12

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że odchodzisz bardzo lubiłam twoje posty :) ja uważam że świat mody powinien być otwarty na osoby które mają większe rozmiary i na pewno nie powinni zatrudniać tylko modelek tak chudych że wszystko na nich wisi, każdy ma wiele marzeń, i osoba który ma większy rozmiar też powinna mieć szansę zostać modelką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię tych wszystkich chudych szkap, a pani Crystal Renn zdecydowanie lepiej wyglądała jako modelka XXL. Co Ci wszyscy ludzie robią pod presją otoczenia :)
    Podsumowując, zrobiłaś dobrą robotę.
    Powodzenia w życiu prywatnym!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa i wszelkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny artykuł. Osobiście jestem za modelkami XXL. Szkoda, że odchodzisz, wszystkie twoje przemyślenia były bardzo ciekawe. Powodzenia w realnym świecie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż, Crystal nie musiała chudnąć, o wiele lepiej wyglądała w większym rozmiarze. I szczerze mówiąc okładka z modelkami xxl jest fenomenalna. Świetny artykuł! I to nic fajnego, że nie będzie ich więcej. Ale, ale, jak wyżej- powodzenia w życiu prywatnym!
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo się napracowalas. Podziwiam ze ci się chciało. Szkoda ze to juz koniec.
    Co do puszystych modelek jestem za. Uważam ze modelka nie powinna być wieszakiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie będzie cię brakowało :* Twoje posty są bardzo unikalne i potrzebne na blogu. Trzymaj się :)

    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  14. Ehh... Szkoda, że odchodzisz :(. Wiem, że mnie pewnie nie kojarzysz, ale czytałam stare posty i bardzo ciekawie wszystko tam opowiadałaś :). Trzymaj się ciepło! Powodzenia w realnym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  15. No cóż , każdy ma inny gust.. Heh ja nie jestem chłopakiem i nie gustuje w paniach :D Ale postaram się coś napisać :D Moda XXL nie była aż tak ,, pulchna,, Na pierwszym magazynie widzimy że nie są one aż tak puszyste :D Modelka któras zrezygnowała z mody xxl dobrze zrobiła ponieważ jako szczupła osoba wyglądała ładniej :D
    Photoshop jest tragedią.. Modelki są tak brzydkie ! Nie powinno być tego w świecie modelingu!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie dlaczego odchodzisz? Uwielbiałam twoje artykuły!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  17. Doroto, artykuł jest genialny. DZIĘKUJĘ! Wiesz, dobrze, że najbardziej będzie mi tu brakowało Twojego profesjonalizmu oraz oryginalności. Już tydzień temu jak mi powiedziałaś wstępnie o odejściu, byłam podłamana. Cały czas myślałam, ze sytuacja się jakoś ułoży i zostaniesz z nami dłużej. Jeszcze raz chcę podziękować za Twoje zaangażowanie i wspaniałe artykuły, a także pomoc. Odejście z klasą wywołało u mnie ogromne wzruszenie, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny artykuł. Ja uważam, że krągłe panie powinny być też modelkami, bo wszystkie ubrania nie przezentują się najlepiej na chudych modelkach. Co do photoshopa, to uważam, że powinnny być dozwolone małe przeróbki, coś tylu np. usunięcia blizny ze zdjęcia, jeśli modelka taką ma, ale nie zmiany karnacji, czy coś tego typu. Szkoda, że odchodzisz, pisałaś świetne artykuły, pozostaje mi życzyć Ci dalszych sukcesów :*

    Sandra-selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie modelki XXL są bardzo ładne. Wyglądają kobieco, a nie jak wieszaki. Po za tym na nich ubranie leży i się układa, a na wieszakach co najwyżej wisi. Szkoda, że odchodzisz :C Twoje posty były naprawdę ciekawe
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  21. @Edyto Nowak - no, cóż. Trochę lat już mam i czas poświęcić się innym rzeczom i rozwijać w świecie realnym. Stardoll to swego rodzaju odskocznia, ale zaangażowałam się tu i tam i zapomniałam, że tak naprawdę od życia chce czegoś innego :)

    @missmariksza - Teraz to ja się wzruszyłam :) To ja dziękuję, że mogłam spędzić tu parę tygodni i dzielić się wypocinami. Odwiedzę Was od czasu do czasu aby zobaczyć co się dzieje :):*

    Ciężko jest się oderwać po takich miłych słowach, ale to świadczy o poziomie bloga, który jest niezwykle wysoki i o jakości nie tylko redakcji, ale i komentujących :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że jest to już ostatni artykuł bo każdy z nich był mega ciekawy i z niecierpliwością czekałam na następny... Jest mi bardzo smutno że odchodzisz... ;c
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, fajne się czytało ponieważ pomieszałaś zdjęcia z tekstem; Szkoda że odchodzisz ze stardoll i bloga będzie brakowało mi twoich notek,

    OdpowiedzUsuń
  24. lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
  25. Post świetny , zwłaszcza jak wszystkie twoje posty . Szkoda że odchodzisz . Będziemy tęsknic .

    Zgłaszam się

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  26. Odchodzisz ;-; Takie to smutne:( Wiem jednak, iż to jest Twoja decyzja i miejmy nadzieję, że słuszna. Nie możemy Cię zmuszać do niczego, więc.... Pa:*
    Post jest świetny, a przeróbki w PS'ie zadziwiają i śmiać mi się chce z tego tekstu o sterydach xD
    hill88

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie czemu odchodzisz, czemu co chwile ktoś odchodzi

    OdpowiedzUsuń
  28. aniula38555 aka Linde - tak jak już pisałam mój czas muszę poświęcić na coś innego :) Z pewnością to nie wina bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę wysiliłaś się pisząc ten post , myślę , że powinnaś zostac jeszcze troszkę . ;)

    Girls0321

    OdpowiedzUsuń
  30. rozumiem cię blog zajmuję bardzo dużo czasu a jednak trzeba poświęcić trochę więcej czasu na naukę.

    OdpowiedzUsuń
  31. :( Szkoda że już nie bd pisać ;( Twoje posty były zawsze bardzo ciekawe ;) Widać że bardzo się postarałaś nad tym postem :) Jest interesujący :D Mi osobiście podobają się chudsze modelki , co nie znaczy że te są gorsze:) To już tylko kwestia gustu :P

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Twoje posty, będzie mi Ciebie brakować. Co do postu- mimo wszystko nie przepadam za modelkami XXL. Powiedzmy sobie szczerze, wolałybyśmy zobaczyć sukienkę na szczupłej modelce, a nie na kimś z krągłościami. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Artykuł boski. Ja tam właśnie uważam, ze kobiety powinny mieć trochę ciałka. W końcu kto chcę mieć wieszak, jak może mieć kobietę o pięknych kształtach. W tym stopniu nie rozumiem mody
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!