Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
zmiany
Witajcie.
Pewnie większość z Was zauważyła, iż na pasku bocznym pojawiły się pewne zmiany. Aby pasek nie był aż tak długi nieco go skróciłam, chowając niektóre teksty widgetów. Jeśli jeszcze nie sprawdziliście zerknijcie. Wystarczy najechać myszką na dany temat w bocznej szpalcie.
Nie wiem jednak czy takie udogodnienie Wam pasuje. Być może za dużo tam pochowałam. Jestem w trakcie zmian i zapewne to i owo jeszcze się zmieni. 
Przedemną jeszcze etap poprawy całej szaty graficznej na całkiem inny format, czy mi się to uda jeszcze nie wiem. Jednak mam nadzieję, że moje próby i porażki osiągną zamierzony cel.
Dlatego też pytam Was czy zmiany podobaja Wam się czy wrócić do poprzedniego wyglądu.

20 komentarzy:

  1. Zaraz zobacze zmiany, bo terez jestem na telefonie, ale chyba nie macie drygu do teł. Zwykle wam nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. aniula nie chodzi o tło , nie pasuje nam ponieważ chcemy całkiem inny układ całości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiekszych zmian nie widze, ale najlepiej dajcie biale tlo. Jest przejrzyscie, a teraz - pol bloga ma tlo, a pol nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. to dziwne ja mam u siebie całe tło od końca do końca, jeśli jest coś nie tak- piszcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. @aniula Tobie chodzi chyba o tło paska bocznego a nie całego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. Całego bloga, ale widze, że to poprawiliście, bo się zakrywa całe

    OdpowiedzUsuń
  7. no poprawiłam, dlatego też spytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na dalsze zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się zmiany bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niedawno nie było tła rozciągniętego na cały ekran już od kilku dni jest dobrze mi się wszystkie zmiany podobają i z niecierpliwością czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze że schowałaś kilka rzeczy na pasku bocznym :) chociaż jak by to zostało tak jak było tez byłoby fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wygląda. Jest przejrzyście i dobrze się czyta, a mój wzrok w końcu nie cofa się na boczny pasek
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo lepiej jest tak, jak teraz
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiany są zdecydowanie na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie troche denerwuje że są pochowane niektóre rzeczy i trzeba je rozwijac ale to tylko moje zdanie...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem to troche denerwuje, bo korzystajac z wyszukiwarki czasem rozwija sie to wyżej

    OdpowiedzUsuń
  17. NIE ZMIENIAJCIE NA CIEN POD OBRAZKAMI BRZYDKO WYGLADA

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Sweetdoll240 :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!