Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
co się dzieje?
Witajcie. Piszę do Was znów z informacją o zniknięciu ważnego konta na stardoll. Miałam nie informować lecz na prośbę dwóch naszych czytelniczek napiszę o problemie, który ma ciąg dalszy na stardoll. Nikt nie wie czemu bardzo dobre konta po prostu znikają z dnia na dzień. Nie wiem kto był pierwszy, lecz z tego co zauważyłam i opisałam to zniknęły konta x-KARDELEN-x, chantal81, hgigfogooopgf, nasza rodaczka MikaKatia( nie mogę nawet odnaleźć kopii strony)
   A teraz PuppySasha34 ( Turcja), znana z projektowania pięknych fryzur. Duża część uzytkowniczek Stardoll jest zbulwersowana zniknięciem jej konta ze stardoll. Jeszcze niedawno, 9 września użytkowniczka została NCG Turcji. 16 września blogi juz rozpisywały się o jej zniknięciu
Oto co znalazłam na innych zagranicznych blogach o usunięciu konta.

Wszyscy mówią "good bay", ale czy to wystarczy?
Czy konta usuwają same użytkowniczki czy też administracja stardoll?
Czy jest to w związku wystawiania rzeczy po 2sd-2sm?
Czy my również mamy się bać o swoje konto?

Z tego co zaobserwowałam każda doll w gorących projektach ma ok. 2 kont i robi przerzuty artykułów i kasy. Czy dlatego administracja połapała się co z czym, a może złośliwi użytkownicy zgłaszają konta?
                                                          Co o tym wszystkim myślicie?
Pisałam w sprawie zniknięcia kont do administracji, lecz nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.

EDIT: Długo o tym myślałam, gdyż jeden z blogów napisał o sprzedaży po 2sd-2sm, być może użytkowniczka sama usunęła konto, a swoje rzeczy po prostu rozdała wśród innych. Myślę, ze nie powinniśmy panikować. Tym bardziej, że wśród usuniętych kont jest konto polskiej użytkowniczki. Nawiązała przecież tu jakieś znajomości, więc jeśli by jej konto usunęli admini to pewnie założyła by drugie aby poinformować o tym swoje znajome. 
Aby nie usuwać rzeczy, które kupilismy przecież za realną kasę( ładując w SS i zakup stardolarów) można je po prostu rozdać wśród innych użytkowniczek po 2sm czy 2sd aby inni dalej cieszyli się z gry. 
Wiecie dobrze, że ta gra jest bardzo wciągająca, a rozwiązaniem dla niektórych osób aby odejść z gry jest usunięcie konta- wtedy po prostu nie kusi aby wejść i dalej grać...

Jednak to wszystko jest dziwne patrząc na ilość usuniętych kont sławnych osób, ale czy nie taka jest prawda, jaką napisałam powyżej pogrubionym tekstem?

o zniknięciu konta poinformowała mnie: kasiczek oraz Januaryn

13 komentarzy:

  1. Zaraz zacznę się bać o swoje konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże, jesatem nss ale i tak sie boje!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co sie dzieje ale wątpie ze nagle wszystkie sławne osoby zaczęłyby same usuwac sobie konta, teraz srach cokolwiek robic na stardoll, wszystko moze być powodem usuniecia konta:C

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś trudno mi w to uwierzyc że kilka znanych użytkowniczek w niedługim odstępie czasowym zdecydowało nagle odejść ze stardoll... Myśle że to wina administracji.
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się wydaje że same nie odeszły to raczej jakieś straszne błędy :(

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uważam że to błędy kto jak ma taki wysoki poziom usuwa konto może i jest dużo takich osób, uważam że to troszkę dziwne że tak znane konta z roality i wysokim poziomem tak by sobie usuwali konta i to wszyscy w takich małych odstępach czasu, myślę że to BŁĘDY i że nie powinny się zdarzać jeśli chodzi o usuwanie kont. Bardzo współczuję tym osobom :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych znanych polskich kont nie ma jeszcze viki12, u jej kolezanki znalazlam wpis ze jej konto zostalo usuniete a ona sama nie wie dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tego nie rozumiem...
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwi mnie to, że znikają same znane osoby
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że jej konta juz nie ma ;c Projektowała rewelacyjne fryzury. Ale z tego co wiem, to takie osoby na stardoll posiadają więcej niż jedno konto.

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!