Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witam wszystkich, wreszcie przerwa świąteczna! Teraz tylko pozostaje pytanie czy rodzice pozwolą mi na wypad do galerii po wywiadówce... W sumie nie jest źle i nie mam się czego bać, na szczęście internet już powinien być cały czas, a nie tak jak ostatnimi dniami.

To jest post, w którym w komentarzach możecie ze sobą porozmawiać na różne tematy.
Zapraszam wszystkich do rozmowy i przyłączenia się!
Zapewniamy miłą rozmowę z innymi czytelnikami bloga.
Jeszcze raz serdecznie zapraszam i życzę miłej rozmowy!

Dla najbardziej rozgadanej i piszącej najsensowniejsze komentarze osoby nagroda w postaci kilku bardziej żywych ciuszków jako przeciwieństwo pogody za oknem:

Najbardziej rozgadaną osobą poprzednich pogaduszek zostaje
MissMiley542
Gratulacje! Zgłoś się do mnie po nagrody!


194 komentarze:

  1. Zazdroszczę... Ja jeszcze jutro idę do szkoły. :C

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jutro muszę jeszcze iść, ale u nas wypada święto szkolne :) luźne lekcje i ta sprawy, nie narzekam :D

      Usuń
    2. Ja tam tamten tydzień i ten do szkoły nie chodzę, bo chora byłam :D

      Usuń
    3. Ja jutro nie idę do szkoły, po pierwsze mamy rekolekcje, po drugie muszę iść do lekarza :D

      weronika1408

      Usuń
    4. Ja też idę, ale skróty, więc w południe będę w domu ♥

      Usuń
    5. Ja jeszcze jutro idę do szkoły. A luźniej mieliśmy dzisiaj :)
      CarmelElectra

      Usuń
    6. Ja jutro idę i mam sprawdzian oraz kartkówkę :c

      Usuń
    7. Kartkówesie przed świętami? Trochę smutno

      Usuń
    8. Ja dzisiaj miałam klasówkę i kartkówkę. Myślę że całkiem dobrze mi poszło.
      :3

      Usuń
    9. Również muszę iść jutro do szkółki, a od razu po świętach prezent od przyrodniczki w postaci sprawdzianu </3

      Usuń
    10. u mnie to norma- sprawdziany przed świętami. każdy nauczyciel zawzięcie walczy, aby skończyć dany dział przed przerwą świąteczną. oczywiście po powrocie również czeka nas miłe powitanie <3

      Usuń
    11. Nie mam nic zapowiedziane i teraz czekam na informacje co z tym wypadem, bo dzisiaj byla wywiadowka i... no z matmy posypaly sie gorsze oceny ostatnio i nie wiem czy sie nie posypie. Wracajac do kartkowek i sprawdzianow, mialam miec wczoraj dyktando, ale rodzina nauczycielki kazala jej nie brac nic na swieta i tak oto sie nie odbylo.

      Usuń
    12. Ja mam tylko poprawe z matmy po świętach.
      Choć rodzina nauczycielki mądra, polać im!

      Usuń
    13. Co roku brala cos na swieta to jej zabronili, widac, ze sie troszcza

      Usuń
    14. U mnie już ostatni dzień, ale po świętach jak zwykle mnóstwo sprawdzianów ;-;

      Usuń
    15. My po świętach nie mamy żadnych sprawdzianów, ale... mamy recytację (upss, zapomniałam).

      Usuń
  2. k!on, niegdyś miałam w planach obejrzeć, polecacie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anime z załączonego obrazka, stąd naszło mnie te pytanie :p

      Usuń
    2. Uu, oglądasz animce? Polecam Vampire Knight, nigdy nie obejrzałam lepszego ♥ Choć pedałkowe Junjou romantica też jest spoko!

      Usuń
    3. Też mam zamiar obejrzeć. W sumie to jestem na 2 odc. Lekko się ogląda i troszke moe. Usłyszałam od wielu osób, że warto obejrzeć, więc ja też polecam.

      Usuń
    4. Ale jeśli szukasz czegoś ambitnego i genialnego to polecam Steins;Gate, NANA,(choć na początku kreska odstrasza, ale idzie się przyzwyczaić, w sumie to mi się podoba taka kreska) Death Note, Clannad i oczywiście produkcje studia Ghibli, które są klasykami i ogólnie asfdgewrwfge cudowne.

      Usuń
    5. w święta myślę, że obejrzę jakąś seryjkę, daaawno nie oglądałam anime, ale ostatnio tak jakoś mnie ochota naszła. z tych co wymieniłaś słyszałam o wszystkich, death note oglądałam :)

      Usuń
    6. To jest moe-moe, bardzo lekka komedia, dużo takich wiecie uroczych sytuacji. 2 serie wciągnełam na raz wiejąc z lekcji, boże ja to kocham!

      Usuń
    7. Kochasz nałogowe oglądanie animców czy adrenalinę podczas uciekania z lekcji? xD Bad gurl

      Usuń
    8. Any ty niegrzecznadziewczynkonieładnieojej...
      W sumie to Death Note oglądał chyba każdy kto miał styczność z anime. Przynajmniej z tych ludzi, których znam.

      Usuń
    9. Mialam wiekszosc czasu w swietlicy i luzne lakcjie. Zadzwonilam do mamy i w polowie pierwszej szlam do domu XD Chodzilo mi o to, ze kocham keiona, bo uwielbiam takie moe anime. Najbardziej kocham z postaci Azunyan!

      Usuń
    10. Nono, każda wymówka dobra xD
      Obejrzałam około 3 pierwszych odcinków Death Note. Świetne, w sumie nie wiem dlaczego nie obejrzałam nigdy całego

      Usuń
    11. Cicho tadzieju - fanko hentai'a za fabułę. Takie brzydkie rzeczy ogladac w tym wieku, no wiesz co? Ić sie ócz

      Usuń
    12. Ja tam stalam 3 tygodnie na 25 odcinku ;-; L (*)

      Usuń
    13. ja się strasznie wciągnęłam w death note i było to chyba jedne z pierwszych obejrzanych przeze mnie anime (nie licząc pokemonów, naruto, dragon balla, czy filmów takich jak spirited away, które oglądało się w dzieciństwie, nie świadomie, że jest to określony gatunek kreskówek).

      Usuń
    14. pierwszym takim świadomie obejrzanym anime było sukitte inayo, mam teraz do niego troszkę sentyment xd

      Usuń
    15. Sporo. Zawsze wolałam L ♥
      Jak miałam fikcyjne konto na nk (wtedy, kiedy my dinozaury byliśmy młodzi było to jeszcze modne), było pełno kont z nim czy tym drugim, którego imienia nie pamiętam. Rzucałam się na L-ów

      Usuń
    16. Kira/Raito :) Na nk mialam setki kont w znajomych jak jakies fejki seleny gomez i miley cyrus :D pierwszym swiadomym bylo kaichou wa maid-sama i dalej bardzo je kocham!

      Usuń
    17. nk... to były czasy :D a przeminęły tak w mgnieniu oka

      Usuń
    18. No, niedługo nk trafi do wirtualnego muzeum, teraz tylko fejsy i fejsy. Ale miło powspominać

      Usuń
    19. chyba nawet nie usuwałam konta, ale nie wiem, czy pamiętałabym teraz hasło i login :p

      Usuń
    20. Ja niedawno bylam! :D Chcialam zobaczyc focie, ktore tam byly

      Usuń
    21. Nk już chyba nie pamiętam. Kiedy to było *o*

      Usuń
  3. Nie wiem co to xd

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  4. Co dzisiaj robiliście? Ja miałam super dzień, otwarcie biedronki (pełno rzeczy za darmo) i jeszcze kino *o*. W kinie sama byłam z moją kuzynką, tylko my, ale było fajnie xd No i nikt nie kopał mnie w krzesło.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakim filmie byłyście?

      Usuń
    2. U mnie wszystko dobrze. Luźne lekcje, dostałam 5 z geografii, byłam u fryzjera. Podcinałam końcówki. Potem jeszcze małe zakupy. Odrobić lekcje i ..spać! :D
      Carmelelectra

      Usuń
    3. XD...
      mój dzisiejszy dzień, choć jeszcze się nie skończył raczej do przyjemnych nie należy. poranek zaczęłam od spóźnienia się na autobus. na pierwszą lekcję zapomniałam pracy domowej którą zrobiłam (pocztówka z angielskiego). później dowiedziałam się, że dostałam jedynkę z wyposażenia (przedmiot szkolny). choć byłam tym zdziwiona, bo wydawało mi się, że sprawdzian napisałam nie najgorzej, pocieszała mnie myśl, że byłam jedną z aż 18 osób z oceną niedostateczną :p żeby tego wszystkiego było mało fatalnie mi poszła poprawa spr z polskiego, po dostaniu kartki nagle wszystko wyleciało mi z głowy. do tego wszystkiego dochodzi bolący mnie ząb (mam na jutro wizytę u dentysty :< boję się).

      Usuń
    4. Haha, zazdroszczę otwarcia biedronki, pewnie można dostać ciekawe rzeczy :) Co dostałyście? U nas w mieście jest kilka bierdonek i raczej kolejnych nie zrobią.

      Usuń
    5. hahahah, współczuję.
      "Mamo, ale cała klasa dostała jedynki- ty nie jesteś całą klasa, masz to poprawić" xD

      Usuń
    6. otwarcie biedronki, wydarzenie roku! XD

      Usuń
    7. Widzę siema fatum! Oceny da się poprawić, dasz radę i w ogóle. Co do dentysty- nie uspokoję Cię, u dentysty zawsze jest okropnie..xD

      Usuń
    8. O matko, jak ja nienawidzę chodzić do dentysty! xd

      Usuń
    9. Ludzie którzy lubią albo ciągle dają radę na znieczuleniu, albo są masochistami /:

      Usuń
    10. również nienawidzę dentysty... zapach gabinetu, dźwięki wierteł przyprawiające mnie o ciarki. jedyne co, to lubię znieczulone usta po zakończeniu zabiegu XD nie wiem czemu, to dziwne. raz miałam śmieszną z tym sytuację, bo po zrobieniu zęba, mając znieczulenie w ustach zachciało mi się jeść, sięgnęłam po serek. mama mnie nagle pyta, czemu mam trochę krwi na twarzy. okazało się, że pogryzłam sobie lekko twarz od środka XDD

      Usuń
    11. *znaczy nie na twarzy, a wardze XD

      Usuń
    12. ..I tak się narodzili kanibale, czy coś. Szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie miałam znieczulenia u dentysty xD

      Usuń
    13. choć nie witam tam często, gdy już jestem zawsze proszę o znieczulenie, czasami nawet podwójną dawkę xD chyba bym się...... bez znieczulenia

      Usuń
    14. Ja mam w sumie niewielkie ubytki jak już mam, także jestem w stanie znieść to "chwilę poboli i przestanie". Ogólnie nie rozumiem fenomenu leczenia kanałowego na byle G. Kiedyś leciały tylko plomby, a teraz "psują" te zęby jeszcze bardziej i są później bardziej podatne na wypadanie. Sick science :o

      Usuń
    15. Jak ja dawno nie bylam u dentysty, o boze! U mnie dzien zwyczajnie, moze troche luzniej, ale tak jak zazwyczaj

      Usuń
    16. Чернобыль/ Sei-chan.: Sarila czy jakoś tak. Bajka, ale fajna :D

      Usuń
    17. Cassandra/Weronikao99: Emmm...: pączki, sok, żelki, chipsy, tatuaż na ręce, gadaliśmy z biedronką, cukierki, robili nam zdjęcia. W ogóle dzisiaj jestem tak fotogeniczna, około 20 zdjęć sobie zrobiłam w kinie, a w Biedronce 4 xd

      Usuń
    18. Ja u dentysty ostatnio byłam rok temu. Z resztą ja chodzę raz na rok, a i tak mam najlepsze zęby w klasie xd

      Usuń
    19. Ja miałam w planach iść do kina, ale się nie udało ;-;

      Usuń
    20. aniula38555 // Ania-chan: W lusterku tylko cztery, dużo miałam na sali i na białych kanapach, bo takie same są na sd xD

      Usuń
  5. Jak tam trzecia gimnazjum? Stresujecie się? :D
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chodzę do 2 gim, więc jeszcze się nie stresuję ;D Więc z chęcią posłucham waszych opini na temat egzaminu, żeby się przygotować :)

      Usuń
    2. Powodzenia na sprawdzianie i w nauce :)

      Usuń
    3. Powodzenia ! Ja jestem dopiero w I gim . :D

      Usuń
    4. Powodzenia na sprawdzianie, ja jestem dopiero w 6 klasie podstawówki, nie dawno miałam sprawdzian *o*

      Usuń
    5. Ja w 6 podstawówki :)

      Usuń
  6. Nie chodzę do III gimnazjum i dzięki temu mam dodatkowe wolne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dłuższy weekend majowy :D

      Usuń
    2. Normalnie do 28 siedzicie w domu, zazdro, ja juz w srode ide

      Usuń
    3. Ja też nie chodzę do III gimnazjum, ale i tak nie mam wolnego xd

      Usuń
    4. Ja w szóstej gimnazjum więc wiecie ;)

      Usuń
    5. A jest w ogóle szósta gimnazjum? xD

      Usuń
  7. Pjona! Choć ja nie mam wolnego, nie ma gim w mojej szkole /:

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy jestem jedyną osobą która nie cieszy się ze świąt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja poniekąd również... chociaż z samych świąt można powiedzieć, że się cieszę, ale z tych całych przygotowań... już mniej XD

      Usuń
    2. Przygotowania to jeszcze toleruję, ale samo pójście do kościoła.. taki niemy konkurs na najlepszy koszyczek właśnie, jak nie władujesz całej zawartości lodówki do niego to ludzie krzywo patrzą... no i nie lubię tych zimnych, ohydnych jajek które trzeba potem zjeść.

      Usuń
    3. "konkurs na najlepszy koszyczek "...?

      Usuń
    4. XD śmiesznie to opisałaś, ale niestety prawdziwe. dlatego sama nigdy nie noszę koszyczka idę po prostu z koleżanką do kościoła się pomodlić, a ktoś inny z rodziny niesie święconkę.

      Usuń
    5. Nie rozumiem Cię. Każdy przychodzi do kościoła dla Boga, a nie dla ludzi. Każdy wkłada do koszyczka to co ma, i to co mu wystarczy. Jeżeli rzeczywiście są tacy ludzie z okolic tam gdzie ty mieszkasz to Ci współczuję. Sama widziałam jak ktoś włożył do koszyka pełno króliczków czekoladowych, cukierków i wgl.. ;/

      Usuń
    6. Ja w tym roku będę miała zbyt pełny dom, co akurat najmniej mi się uśmiecha. Ogólnie wielkanocne śniadanko lubię ♥
      A z tym koszyczkiem to chyba trochę przesada. Czy weźmiesz mały, czy ogromny, ludzie i tak będą się gapić. Zawsze się gapią i mają swoje "ale"

      Usuń
    7. Ja ide zawsze z rodzina i nie trzymam koszyka. Lubie dawac jajka strazakom przy drzwiach, inne sa biale, a ja wybieram takie ladne i kolorowe :D Nie lubie natomisat chodzic w Wielki Czwartek i Piatek do kosciola. Zawsze dziwnie sie czuje i koncze sie modlic najwczesniej.

      Usuń
    8. ja to raczej pójdę tylko w jeden dzień, aby się wyspowiadać, chyba w wielką sobotę.

      Usuń
    9. Kilka lat już nie byłam u spowiedzi. Spaliłabym się przy konfesjonale

      Usuń
    10. Nie przepadm za tymi świętami, i to wszytsko przez pogodę . U mnie nie ma konkursu na najlepszy koszycek , i dobrze XDD

      Usuń
    11. Ja lubię święta. Jak każdy wie: święta=prezenty :D

      Usuń
    12. święta= dobre żarcie :D

      Usuń
    13. Uu, poruszyłaś mój ulubiony temat - żarełko!

      Usuń
    14. właśnie przed chwilą skończyłam robić kolację- kopytka :p

      Usuń
    15. Przez was jestem głodna *o*

      Usuń
    16. W sumie mi też jakoś brak atmosfery więc nie jesteś jedyna xd

      Usuń
  9. Oczywiście że się cieszę ze świąt. Te przygotowania, Kościół, ta ciepła, miła atmosfera przy świątecznym stole, no i wgl te klimaty.. mnie kręcą ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej kręci mnie Boże Narodzenie! W Wielkanoc nie czuję tej magii świąt.

      Usuń
    2. również. nie lubię jedynie tej całej nagonki w ramach przygotowywania się do świąt, tego zamieszania. no i jestem strasznie leniwa a roboty jest tyyyyle.

      Usuń
    3. A ja właśnie lubię obydwa święta. W końcu 2 najważniejsze no nie? :) w Boże Narodzenie radość, w Wielkanoc-smutek...

      Usuń
    4. ah no, jeżeli chodzi o wielki czwartek, piątek sobotę. ale sama wielkanoc powinna być raczej radosna, cieszenie się ze zmartwychwstania Jezusa. dlatego tez to świętujemy :D

      Usuń
    5. Smutek raczej przed Wielkanocą. Teoretycznie

      Usuń
    6. No przecież głównie w Wielkiejnocy chodzi o ten czas zadumy, smutku bo w końcu Pan Jezus umiera na krzyżu, cierpi...

      Usuń
    7. Smutek jest w poscie za cierpienie, a w wielka noc jest radosc ze zmartwychwstania

      Usuń
    8. Wolę Boże Narodzenie, ale święta Wielkanocne też lubię. Najgorsze w tym wszystkim są porządki xd

      Usuń
    9. Ja tam wolę Boże Narodzenie we Wielkanoc jakoś nie czuję magii świąt :|

      Usuń
    10. Je też! Boże Narodzenie jest fajniejsze ♥

      Usuń
    11. ja też :D jeszcze lepsze jedzenie XD prezenty! i ten cały klimat :3

      Usuń
  10. Ja mam jeszcze jutro szkołę :( Za to potem tylko na testy gimnazjalne i wolne aż do 5 maja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze tylko matma mi się została ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jutro ją poprawiam. xDD .

      Usuń
    2. Ja jutro powinnam iść na rekolekcje, ale nie idę :D Muszę iść do lekarza

      Usuń
    3. Mi tam nic nie zadali. Prawie :)

      Usuń
  12. przydałoby się zapodać jakiś nowy temat... macie może jakiś filmy, które oglądaliście już dużo razy i nigdy się wam nie znudzą? :D z tego co na ta chwilę mi przychodzi do głowy to "harry potter" i uwielbiana przez polsat (puszczana co najmniej raz w roku) komedia romantyczna- "dziś 13, jutro 30" :D niektóre z polskich filmów, np "chłopaki nie płaczą". oo albo "powiedz tak".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "leon zawodowiec" jeszcze :)

      Usuń
    2. oo leon jest dobry, oglądnełabym :3

      Usuń
    3. ooo shrek :D też, też

      Usuń
    4. Kaichou wa maid-sama i sailor moon, no co :D

      Usuń
    5. Shrek najlepszy :D Widziałam to "1000" razy i dalej mi się nie nudzi

      Usuń
    6. Ale teraz was zwalę z nóg.
      KEVIN SAM W DOMU!!! :d

      Usuń
    7. W sumie to nie klasyk, ale uwielbiam Strażników marzeń. Jack Frostttttt ♥

      Usuń
    8. nie słyszałam nawet :D ale patrzę, że też bajka, może obejrzę. nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam bajki! :D

      Usuń
    9. Kevina widziałam dwa razy xd

      Usuń
    10. Nie nawidzę KEVINA! Ja wam polecam "Narzeczony mimo woli" super film :)

      Usuń
    11. Też lofciam animowane filmy. I pingwiny z Madagaskaru. Obejrzałam już wszystkie odcinki xD

      Usuń
    12. Najlepszy król Julian! Też widziałam wszystkie odcinki pingwinów z Madagaskaru ^^

      Usuń
    13. również obejrzałam chyba wszystkie odcinki pingwinów, bo mam w domu wielkiego fana- braciszka :D często oglądamy razem bajki :3 moje ulubione kreskówki to te co leciały na starym cartoon netwoork <3 a z nowszych to pora na przygodę!

      Usuń
    14. Ja nie mam Cartoon Netwoork i na bajki prawie nie patrzę (tylko pingwiny). Ja co dziennie oglądam szpital, w środy Top Szew, w sobotę Kuchenne rewolucje, a w niedzielę ugotowani xD Aha, no i jeszcze co dwa tygodnie w piątek, uwaga, uwaga... Shrek! <3

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Jaka legenda, to prawdziwe emocje xd

      Usuń
    2. moja ulubiona bajka chyba :D te teksty <3 kocham :)

      Usuń
    3. Stary, zainwestuj w tic taci bo ci jedzie ♥

      Usuń
    4. Prawdziwe emocje! Ta :)

      Usuń
    5. No ba, przecież przy tych tekstach można paść xD

      Usuń
  14. Jeszcze raz zmienię temat :D Hmmm, może podajcie jeden fakt o sobie xd Jakoś tak mi to przyszło do głowy. Mój to na pewno to, że cały czas się śmieję i zawszę muszę dodać jakąś "buźkę" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czo to fejsbuk żeby fakty dawać xD

      Usuń
    2. Ja i tak wszedzie wale XD, bo XD jest fajne XD

      Usuń
    3. I jak dodaje minke to mam taka sama na twarzy XD

      Usuń
    4. fakt o mnie: jestem strasznym leniem, roztargnioną i niezorganizowaną osobą :p

      Usuń
    5. XD - wyraża więcej niż tysiąc słów

      Usuń
    6. Fakt o mnie: jak zapomne czegoś na qof to strasznie bardzo przepraszam osobę, która, że tak powiem mi to zleciła i jeśli coś w dany dzień co ma być post mi wypada to muszę o tym poinformować kogoś z administratorów, co z tego, że to kompletnie nieważne etc. XD Ostatnio tego nie zrobiłam, nie wiem czemu xD

      Usuń
    7. aniula38555 // Ania-chan: Też tak mam, ale nie tylko z blogami xD

      Usuń
    8. Ja też Aniu :) A w ogóle to nie wiem jakie tam o mnie są fakty. Jestem zagadką xd

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. @Beata - mam tak samo! Także pięć.
      Często budzę się ze wszystkim na ostatnią chwilę i moje artykuły tu się nie ukazują..xD

      Usuń
    11. Albo jak się do wiem, że ktoś coś o mnie gdzieś powiedział/napisał czy nawet pomyślał to mam ochotę wszystko wyjaśnić, albo jak jestem akurat zdenerwowana to po prostu naskoczyć z pretencjami... i to jest takie głupie, że aż się powstrzymuje, ale strasznie nie lubie tego uczucia.

      Usuń
    12. uprawiam codziennie rano jogging biegnąc na autobus XD budzę się zazwyczaj 20-15 po 7, a autobus mam 34 :p

      Usuń
    13. Ja rano nie jeżdżę autobusem, bo mam bardzooo daleko szkołę, ale to i tak ostatni rok xD

      Usuń
  15. Hmm.. fun fact: mam bzika na punkcie mycia rąk i brzdzę się dotykać rurek w autobusach komunikacji miejskiej, mając świadomość, że fuj bezdomni ich dotykali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co do komentarza wyżej, tablet świruje

      Usuń
    2. to jak sobie radzisz w takich sytuacjach, nosisz przy sobie jednorazowe rękawiczki? XD

      Usuń
    3. Moze po prostu ich nie dotyka? Takie rury maja wiele zarazkow, baardzo wiele. Nie jezdze czsto autobusem w sumie :)

      Usuń
    4. ja jestem skazana codziennie jeździć mpk do szkoły. czasami jest tyle ludzi, że po prosty musisz się czegoś złapać. również staram się unikać dotykania tych rur, czasami podwijam rękaw w bluzce i wtedy się chwytam XD ewentualnie moją podporą jest koleżanka z którą jeżdżę :p

      Usuń
    5. Emmm, fuj. Ja zawsze muszę się czegoś złapać, bo inaczej polecę xD

      weronika1408

      Usuń
    6. Hahahah! Jaki fakcik :) Też nie lubię takich rur dotykać, ble ;|

      Usuń
    7. Naciągam rękawy na dłonie albo wstaję, kiedy mzk się już zatrzyma, starając się niczego nie dotykać. Aaczkolwiek myślałam o płynie antybakteryjnym do rąk na czarną godzinę..xD

      Usuń
    8. Haha, najlepiej nosić w torebce płyn antybakteryjny xD

      Usuń
  16. Ja mam bzika na punkcie kotów =^.^=
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie mam żadnego zwierzaka :< ale mam koleżankę, która kocha zwierzęta jak nikt inny. ma ok 10 kotów i 7 psów. gdy tylko zobaczy jakiegoś porzuconego i na prawdę potrzebującego pomocy zwierzaka bez wahania zabiera go do domu. oczywiście ma warunki do tego by opiekować się aż tyloma zwierzętami. jest też wolontariuszką w miejscowym schronisku, jeździ tam nie mniej niż 2 razy w tygodniu. gdy tylko dostaje jakieś kieszonkowe postanawia inwestować je w zwierzaki. cudowna osoba, podziwiam ją :)

      Usuń
    2. Ja tam wolę psy ^^ Kotów za bardzo nie lubię, sama nie wiem czemu xD

      Usuń
    3. Ja wolę psiaki, ale jak widzę małego kociaka w reklamie to robię "OOOOOHHHH! Jaki słodki" xd

      Usuń
    4. @ Beata - Twoja koleżanka jest jak policja dla zwierząt w Miami!
      Ja kocham psy, pewnie dlatego, że sama jednego mam, nazywa się Mysza (yup, mało to pieskie). Ogólnie nie znoszę kotów, bo to małe wredoty (delikatnie mówiąc), nie przywiązują się do właściciela i ogólnie, są małymi pasożytami. Opowiadały mi już osoby, że to nieprawda, ale nie uwierzę, póki nie zobaczę

      Usuń
    5. Чернобыль/ Sei-chan.: Żółwik, też nie lubię kotów xD

      Usuń
    6. Ja chyba jednak jestem za kotami bardziej.

      Usuń
    7. też bardziej wolę psy, ale lubię pieścić kociaka przyjaciółki XD

      Usuń
    8. Чернобыль/ Sei-chan.: Między innymi dlatego wole koty, bo to małe "wredoty". Mój kot jest do mnie przywiązany; mruczy, gdy tylko ja go głaszczę =^.^=

      Usuń
    9. A ja nie mam kota i (jak już dwa razy napisałam) nie lubię ich, ale też lubię głaskać Łatę (kot mojej BFF) xD

      Usuń
  17. O,a ja i tak wolne mam. / MadameFafue1990

    OdpowiedzUsuń
  18. Co sobie życzycie na Wielkanoc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostaję prezentów na Wielkanoc. Jestem jedyna? /:

      Usuń
    2. Ja mam trochę nie możliwe marzenia, chciałabym: Air max'y, Convers'y albo drugą parę Vans'ów :P W tej chwili nie mam na co liczyć xD

      Usuń
    3. ja zawsze jakąś kasę dostaje

      Usuń
  19. Moim zdaniem przerwa jest za krótka ;P To tak szybko zleci! ;D
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, to tylko tydzień. Od szkoły muzycznej i tak nie mam odpoczynku, bo chodzę raz w tygodniu, właśnie w środę... *.*

      Usuń
    2. Tak, przerwa jest zdecydowanie za krótka!

      weronika1408

      Usuń
    3. No, ale chodzimy jeszcze do szkoły 5 dni a potem no wiecie 1 maj i tak dalej i ja mam jeszcze 2 dni wolnego + weekend XD
      Ale to i tak mało ;|

      Usuń
    4. No w sumie później są te majowe wolne dni, więc nie ubolewam

      Usuń
  20. A jakie macie zwyczaje świąteczne ??
    Ja muszę z moją młodszą siostrą (różnica 10 lat xD) jajka farbkami malować .

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!