Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Śladami wielkich projektantów
Witajcie! Zafascynowana najnowszą kolekcją Dolce&Gabbana postanowiłam przygotować dla Was post ze stylizacjami inspirowanymi właśnie nią.
Najbardziej spodobał mi się pomysł na użycie złotych koron i dużych wiszących kolczyków. Przeróżne tkaniny, niektóre wyglądające jak skradzione z jakiegoś muzeum. Słowem - cud!
Oto zdjęcia pokazu:


Oraz te z sesji zdjęciowej do kampanii:


Podoba Wam się? Ja okrutnie się jaram^^

A teraz pora na mnie i na moje stylizacje, jakie przygotowałam.

 Oto pierwsza. Sukienka może wydawać się za duża, ale bardzo podoba mi się wzór na niej, z dodatkami wygląda bardzo dobrze. Koniecznie upięcie włosów i złote ozdoby. Nie miałam korony, ale ten wianek fajnie ją zastępuje.

Druga stylizacja z sukienką 'hand made'. Dużo złota i kolory, kolory, kolory!

Oraz zbliżenie na makijaż:


Jak Wasze wrażenia?
Co myślicie o kolekcji?

Czy udało mi się choć trochę odwzorować styl?

Czekam na Wasze opinie!
Wśród komentujących rozlosuję 10 sd oraz 100 sm! 

___________
Buziaki!
Coldi.

18 komentarzy:

  1. Artykuł jest super!
    Uwielbiam tą kolekce! Sukienki są boskie! To jest mój styl! Fajnie się czyta ten artykuł :D

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg piękne ubrania w kolekcji, piękne zdjęcia, ale twoje stylizacje najpiekniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny makijaż, a stylizacje jak z prawdziwego pokazu Dolce&Gabbanajestem pod wrażeniem Twojego talentu do stylizacji, oniemiałam już podglądając w blogerze

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie i czysto napisany artykuł. Ja też jestem wielka fanka Dolce&Gabbana, wiec tym bardziej cieszę się że pojawił się taki post. Stylizacje bardzo ładnie odwzorowane, szczególnie pierwsza która mnie urzekła :). Makijaż bardzo ładny. Szczególnie spodobały mi się cieniowane usta.
    Więcej takich postów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post. Ja również uwielbiam markę Dolce&Gabbana. Widziałam zdjęcia z pokazu i twoje stylizacje. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Twoje prace idealnie oddają klimat kolekcji. Więcej takich postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna stylizacja, świetny makijaż i dodatki zgadzam się z komentarzami wyżej że świetny post :) nie mogę się oderwać od stylizacji jest PRZEPIĘKNA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie bogate zdobienia. Zaleciało chwilami starożytnym Egiptem, czy tylko ja mam takie wrażenie? Stylizacje są IDEALNE, świetnie wpasowują się w klimat kolekcji. Dodatki takie jak kolczyki i wianek dobrane perfekcyjnie. Pytanie o "odwzorowanie stylu" powinno być więc retoryczne :D
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW! Doll jest boska! Zawsze podziwiałam takich, co umieją tak świetnie wszystko dobrać do siebie. Make-up jest czysty, a usta są SUPER!
    Nie mówię już o tym, że kolekcja jest genialna..

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje są przecudowne chociaż nie koniecznie w moim stylu :) Wszystko świetnie dobrałaś i zestawiłaś dlatego efekt jest taki jaki jest :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy artykuł i fajne stylizacje, zresztą jak zawsze w Twoim przypadku :) Trzymaj tak dalej ! :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż piękny, a co do stylizacji są w identycznym stylu ;)

    Girls0321

    OdpowiedzUsuń
  12. Więcej takich postów jak ten który miło i przyjemnie się czyta,piękna sesja zdjęciowa,i te twoje stylizacje piękne,w pierwszej tylko widzę inne buty,ale i tak są mega.
    asklas11

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się, że zakochałaś się w tej kolekcji, sama jestem pod wrażeniem. Twoje stylizacje są cudne, zwłaszcza druga. Chyba już wiem, w co się ubiorę
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. nikitaposh1
    Wspaniale odwzorowałaś to w wersji stardoll - BRAWO !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne projekty, ale twoje stylizacje po prostu pobiły wszystko. Genialnie
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne stylizacje, a zwłaszcza druga ! O makijażu już nawet się nie rozpisuje, bo jest po prostu cudowny ;3

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!