Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inspiracje - Biblioteka
Chciałam Was bardzo przeprosić, że w niedzielę nie ukazał się post z mojej strony. Nie spodziewam się, że druga klasa będzie tak trudna w porównaniu z pierwszą. Zajęcia dodatkowe pochłaniają strasznie dużo czasu, a do tego przygotowuję się do olimpiady geograficznej. Nie chcę abyście to odebrali jako wymówkę z mojej strony, a raczej głębokie przeprosiny, za zaniedbanie obowiązków na blogu. 

Dziś przedstawiam kilka inspiracji związanych z...domową biblioteką.






W wersji stardollowej:

apartament - OLAdvb

apartament - wieczko6

EDIT:
Dodaję również wyniki losowania z poprzedniego postu.
Fotel z Pretty 'n Love otrzymuje: reniulka93



Z komentarzy pod spodem wylosuję osobę która otrzyma:

19 komentarzy:

  1. Pierwsze, drugie i trzecie wnętrza są świetne; będę miała taką bibliotekę w realnym życiu (kiedyś) :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta 3 inspiracja jest swietna. Jasna, fajnie umeblowana. Stardollowe tez sa spoko

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wersja stardoll'owa jest o wiele lepsza. Wydaje się przytulniejsza. Daję wielki + wieczkowi, że widać w bibliotece podwórko. Na inspiracjach w rzeczywistym życiu jest jakoś dziwnie. Ja z pewnością pomalowałabym ściany na tzwn. czekoladowy brąz, bądź w ogóle zamieściła tego koloru cegły, a podłoga byłaby jasnego brązu. Dodałabym trochę żółci, pomarańczu, zieleni itp., ażeby pokój był przytulny. Na ilustracjach zamieszczonych najpierw (1,2), pomieszczenia wydają się.. stare. Zgniły szary, stare krzesła. Nie wiem, być może chodziło Ci o to, żeby pokazać jak wyglądały biblioteki domowe kiedyś a jak wyglądają teraz? Tak mi się wydaje.

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgniły szary? ciekawy kolor;)

    Inspiracje realne bardzo mi się podobają. Niektóre są w starym stylu, co niewątpliwie ma swój urok. Są też bardziej nowoczesne - głównie poprzez dużą ilość bieli;).

    W apartamencie OLAdvb rozbroiła mnie ta babeczka z książkami ;), natomiast nie uważam że ta druga propozycja jest bardziej przytulna.
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  5. Można tak powiedzieć na kolor szary z dawniejszych czasów.
    Hah, ale to, moim zdaniem, było bardzo pomysłowe.
    Gdybyś się bardziej przypatrzyła, widziałabyś jej choć trochę. Ciepły kominek, fotel obłożony beretem, skrzypcami i (chyba) fajką, pies leżący na drugim fotelu. Może ściany trochę popsuły, ale wystarczy się trochę przyjrzeć. :) Każdy ma inny gust. Ja wyraziłam swoje zdanie, a Ty swoje. Mi to nie przeszkadza, ale zważając na to, że każdy może mieć inne zdanie, nie powinniśmy się czepiać wypowiedzi innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ujć, przepraszam, niechcący ominęłam xD Poprawiam- ,,Daję wielki + OLAdvb, że widać w bibliotece podwórko."

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 inspiracja według mnie jest najlepsza :) Kocham książki:) więc będę miała taką biblioteczke kiedyś w domu ;)

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się inspiracje super zdjęcia i ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga propozycja się odrobinę przytulniejsza tylko i wyłącznie ze względu na kominek. Mi osobiście bardziej podoba się pierwsza. Ostatnio wzięłam się za generalny porządek w moim apartamencie i pozostało mi kilka wolnych pokoi. Także dzięki za pomysł z biblioteką :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  10. Miała zamaiar urządzać coś podobnego ale na razie się wstrzymałam bo urządzenie takiej biblioteki jest bardzo czasochłonne i wiąże się z dość sporymi wydatkami...
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak dużo książek do przeczytania, a tak mało czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie stylizacja

    diana_ona

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, Bardzo Dziękuję za fotel!:*:*:*
    Jest to kolejna przemiła niespodzianka którą miałam przyjemność doświadczyć na QoF i jest mi z tego powodu ogromnie miło:D

    artykuł bardzo fajny i od razu przykuł moją uwagę bo od zawsze lubiłam przeglądać katalogi z modą i architekturą wnętrz:) uwielbiam pokoje utrzymane w stylu vintage<3 kocham też czytać książki więc biblioteki należą do moich ulubionych pomieszczeń i sama marzę o posiadaniu takiej w przyszłości^^ kocham też stare, zabytkowe meble, a czerwony skórzany fotel z pierwszego zdjęcia już dawno skradł moje serce<3 i sama dokładnie taki bardzo chciałabym mieć u siebie^^ no może jednak w innym kolorze bo mam biało-fioletowy pokój i czerwony średnio by mi pasował;p podoba mi się także czwarte zdjęcie, odrobinę nowocześniej co widać po książkach i ozdobach na półkach i samym stylu półek, a jednocześnie jest i klasycznie, co podkreśla drewniany stół i stylowe skórzane fotele:) z pokazanych stardollowych wersji wybieram apartament wieczko6, moje ukochane fotele a także kominek i półki z książkami własnego projektu nadają wnętrzu niepowtarzalny klimat. Chociaż muszę zaznaczyć że biblioteka OLAdvb również jest bardzo ładna:) Ja niestety nie posiadam pokoi w takim stylu z dwóch powodów, po pierwsze raczej kiepska ze mnie dekoratorka i powiedziałabym że moje wnętrza są skromne jak na 6 lat stażu na sd;P po drugie wykonanie takiego wnętrza jest raczej kosztownym przedsięwzięciem i z tego co się orientuję jedna taka gotowa szafka z książkami (taka jak pokoju Oli) kosztuje 25sd a fotele czy sofy też do tanich nie należą;p chociaż po tym artykule, zaczęłam się zastanawiać nad aranżacją małej biblioteczki z wykorzystaniem projektów ze stardesign tak jak to zrobiła wieczko6, więc możliwe że skuszę i spróbuję jakąś u Siebie zorganizować^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful! Congratulations, I loved the library

    bblvghlv

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysł na bibliotekę

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!