Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki ostatniego półfinału (pojedynki)
Zapraszam na wyniki ankiet z ostatnich dwóch pojedynków. Przepraszam za to, że druga ankieta jest w dalszym ciągu otwarta. W ustawieniach zapisałam, kiedy ma nastąpić zamknięcie, ale najwidoczniej ja coś źle zrobiłam albo to u  nich nastąpił jakiś błąd. Oto aktualny zrzut ekranu z obu ankiet:



Za uczestnictwo dziękujemy Brondynce, koali1 .2 oraz seleniegomezder8. Gratuluję Karci309, aniuli388555, Spbiance i xXVampireeXx - przeszłyście do finału! Pamiętajcie, aby zrobić i zalinkować pracę z przynajmniej jedną rzeczą ze stardesigne. Więcej informacji o temacie na finał TUTAJ. Prace możecie oddać do 24.05.13 (piątek) do godz. 23.59. Jeszcze raz serdecznie gratuluję i do następnego postu! :)

15 komentarzy:

  1. Coooo!? Sandra była najlepsza. Nie znacie sie :x

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo się cieszę!!! ;3
    Można dać linka do stylizacji pod tym postem?
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że przeszły moje faworytki
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojaaa! :D Ślicznie dziękuję ^^ Już się biorę za robienie stylizacji, chociaż nie będzie łatwo :x

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  5. spbianka@ Oddajecie prace pod tym postem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzę że odpadła selenagomezder8 była najlepsza i przede wszystkim kreatywna. Ta sonda uświadomiła mnie w tym że nie liczy się kreatywność tylko schemat. Bardzo żałuję że odpadła selenagomezder8 i ja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak myślałam, patrząc na stylizacje Spbianki i xXVampireeXx.. od razu wiedziałam, że nie przejdę dalej. Życzę powodzenia dziewczyną które przeszły dalej =)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało się.
    Ciężko było teraz coś zrobić bo temat nie łatwy.

    http://imageshack.us/photo/my-images/827/mordka.jpg/

    Karcia309

    OdpowiedzUsuń
  9. *boje sie*
    http://scr.hu/0sdv/2u60h
    Projekt (koszulka)jest jakiejś fejmysVogue.


    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ostatnią chwilę, znowu ;PP
    Enjoy! :>
    http://zapodaj.net/9f95db2f0f3ce.png.html
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  11. P.S. Projekt należy do niezwykle utalentowanej dziewczyny o nicku izabelach ;)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  12. http://img706.imageshack.us/img706/1411/wzorkii.png

    (przepraszam za plamki po bokach przy włosach, nie mam pojęcia co się stało -_-)
    projekt wykonała SophiePhoenix44

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!