Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Cześć!
Dzisiaj chcę omówić dla Was Najlepszą Scenerię. Została ona stworzona przez rosa234c, ma ona 47 poziom, pochodzi z Hiszpanii i dołączyła w 2011 roku.


Sceneria jest, jak widzimy, o tematyce wakacyjnej. Grupa wesołych ludzi na wakacjach w tropikach, ładne tło i akcesoria do wnętrz. Zwykła prosta praca, można powiedzieć- sztampowa. Niczym nie zaskakuje, a stroje ludzi mogłyby być ładniejsze. Powiem krótko i kolokwialnie: "szału nie ma", jest przyzwoicie. Sceneria mogłaby być dziełem jakiegoś początkującego użytkownika na Stardoll. Jakiś pomysł to był, ale raczej nie aż taki, żeby wygrać tego typu konkurs. 

MOJA OCENA: 3/10

Podoba Wam się? Pomysł czy pomyłka? Skomentujcie!

12 komentarzy:

  1. Nie jest to jakaś pomysłowa sceneria, ale ja tworząc scenerie robie to na odczepnego nie myśląc o wygranej.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. POTWORNA, wybaczcie skromność ale ja robię, w porównaniu z tym, cudowne scenerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wogóle nie podoba, zdecydowanie nie powinna wygrać.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyłka, znowuuuuuuuu! ;//
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie w skali od 1-10 ... 1 O_o zdecydowanie pomyłka

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  6. pomyłka, niektórzy robią naprawdę świetne scenerie
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie to wielka pomyłka taką scenerie może zrobić każdy nawet ten co zaczyna grę... jak bym miała głosować to bym dała 1 gwiazdkę...
    ja nie mogę kto takie coś robi chyba jakiś przedszkolak jak dla mnie xD...
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką scenerię to ja potrafię stworzyć w 5 minut.Zero kreatywności,sorki,jak dla mnie pomyłka.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!