Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Rozmowy o niczym
Ostatnio wpadłam na pewien pomysł. Są to wywiady. Porozmawiałam o tym z Iwonką, która szczęśliwie dla mnie (a może i dla Was?) - zgodziła się, abym wprowadziła taką rubrykę w naszym blogu. Wiem, wiem - na wielu innych blogach o stardoll widnieje już ten sam temat, dlatego chciałam go trochę udoskonalić, stwarzając go oryginalnym, a kto wie, może nawet niepowtarzalnym? Moje rozmowy będę przeprowadzała głównie z osobami spoza świata stardoll, o ich blogach, pasjach, zainteresowaniach. To nie znaczy, że kompletnie odchodzę od naszego wirtualnego świata. Jeśli i ty masz pasję, bloga o ciekawym hobby, nie czekaj i zgłoś się na mojego maila - iga.stardoll@interia.pl Pod tym postem piszcie, co sądzicie o mojej idei, możecie też napisać, kogo chcecie widzieć w wywiadzie. Czy ja się w ogóle do tego nadaję? Nigdy nie przeprowadziłam z nikim wywiadu. I przede wszystkim: czy u Was też tak leje? (Zawsze muszą popsuć czymś doskonały dzień.)
 Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Ciekawy pomył, zobaczymy jak to zrealizujesz. U mnie nie leje,. Troszkę po 12 przez pięć minut pokropiło, a później ładnie świeciło słońce
    JutinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie słoneczko było (widzę tę zazdrość XD) i ogółem ciepło, a co do pomysłu to jest świetny!!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię deszcz:) fajny pomysł
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, ciekawy.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie no no ; ].

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł mi się bardzo podoba, u mnie znów leje ;/

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też leje ;pp
    spbianka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!