Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Makijaż, stylizacja + ogłoszenia.
Cześć, 
Jak zauważyliście nie pisałam przez jakiś czas. 
Mój kochany komputer uległ awarii i musiałam czekać na nowe urządzenie.

Odnośnie konkursu który tu organizują to: 
Zgłaszacie się do niedzieli (19.05.2013r.) godziny 12:00.
Z pośród wszystkich prac wybiorę 5 które będą brały udział w ankiecie. 
Macie jeszcze nie całe dwa dni więc się zgłaszajcie.

LINK DO KONKURSU:

A teraz makijaż i stylizacja którą miałam zrobić w tym tygodniu. 

MAKIJAŻ

1. Musicie przygotować poniższe kosmetyki: 



2. Oczy malujemy obydwoma tuszami:



3.  Nakładamy pierwszą warstwę cienia. Pędzelek należy trzymać na dolnych rzęsach i malować w stronę uszu żeby makijaż nie sięgał brwi.






4. Teraz nakładamy drugą warstwę cienia, tak jak na poniższym zdjęciu:



5. Efekt końcowy (po dodaniu włosów i dodatków):


Co do makijażu, jest on prosty. Ja gustuję w dwukolorowych zestawach, aczkolwiek jeżeli macie jakieś prośby typu "zrób makijaż do oczu takich czy innych" albo kolory jakieś konkretne, trudne makijaże czy coś innego to piszcie śmiało czy prywatnie czy  pod postem, jak wolicie. : )

Okej, teraz stylizacja. Jest ona także prosta jak makijaż, no ale ze względu że mam nowego laptopa i muszę po nadrabiać zaległości nie miałam zbyt dużo czasu na wymyślanie skomplikowanych kompletów.


  • Płaszcz - Frankie Morello
  • Koszulka - Nelly.com
  • Pasek - Voile
  • Torebka - It Girls
  • Legginsy - Roberto Cavalli
  • Buty - PPQ
Co do stylizacji, jeżeli  macie jakieś prośby, zażalenia itp. itd. to piszcie śmiało

Aaa właśnie, niedawno dostałam wiadomość, odnośnie  konkursu, i ktoś mi napisał że piszę jakbym miała kogoś zabić. To że mam zły dzień czy coś nie oznacza że mam się na Was wyżywać więc piszcie do mnie śmiało, nie gryzę. :)

I na sam koniec (napiszę to po raz trzeci) jak macie pytania, prośby czy nawet problemy to piszcie do mnie. 

NieOosiagalna/Angelika

7 komentarzy:

  1. Stylizacja ładna, lubię te spodnie. Szkoda, że ich nie mam. Makijaż to nie moje klimaty, ale tobie do twarzy w nim
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko cud, miód i malinki!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z kom wyzej ;) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten płaszcz ;3 Spodni niestety nie posiadam ... ale mam torebkę z tej kolekcji. Stylizacja 100 % mój gust :]

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż i stylizacja
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post,dobry makijaż i świetna stylizacja ;3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!