Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Szary.

1. Prosta, nieskomplikowana stylizacja.

Bluzka/ Apres Ski, Legginsy/ Basics, Torebka/Decades
2. Idealna na zimniejsze dni. Sweter z Archive jest genialny *.*
Sweter/Archive, Peace/nn, Narzutka/ Fallen Angel, Torebka/ Pretty'n love, Spodnie/SD Fashion, Jazzówki/Basics
3. Zwykła, przeciętna stylizacja. 
Bluzka/ WOTW, Spódniczka/ Arhive, Kopertówka/Basics, Szpilki/ YH.

Wiem, że opisy są takie sobie, stylizacje również.
Znów dopadł mnie brak weny, nie mam czasu na nic. Moje życie można by powiedzieć że się wali ale nie będę tego tu roztrząsać. 
Mam nadzieję że mi to wybaczycie.
                                         Pozdrawiam, Anita/MyMelisaWhite.


10 komentarzy:

  1. Fajne stylizacje. Super wyglada 3!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham gdy robisz stylizacje ;*

    Joasia - JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż bywało lepiej, niestety również wiem co to jest brak weny, więc życzę Ci jak najszybszego "odblokowania" się ;P
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ładne,mi się tam podobają te stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się druga, też uwielbiam ten sweter:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się pierwsza stylizacja. ładna i prosta
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga chyba najlepsza, ale reszta też jest ok ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!