Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja z Hot Buys Weekly
Witajcie! Dziś świeżutka dostawa Hot Buys'ów w starplazie, a ja mam dla Was jeszcze ciepłą stylizację. Wykorzystałam oczywiście dzisiejsze nowości. Polecam każdemu zakup prześwitującej torebki z okularami i czymś tam w środku;) Poza tym kupiłam także okulary i buty, chociaż podoba mi się tylko lewy but:D
Oto stylizacja 'plastic fantastic', tak mnie natchnęło przez tę torebkę ;)
Jak widzicie, zaczęłam bawić się z photoshopem. 
Musicie mi więc wybaczyć liczne błędy - jestem "początkująca mało kumająca" :D 

Do stylizacji użyłam: płaszcz - Film theory; top - voile; spódniczaka - no name (chyba stare basics); bransoletka - mortal kiss; okulary - spectacular buty oraz torebka - HB Weekly. 
_______
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)
Coldi. 

12 komentarzy:

  1. Zapomniałam dodać, że chciałam jakieś blond włosy jej dać, ale wszystkie robiły się w tej fryzurze żółte (ugh!) a w siwych przynajmniej wygląda... oryginalnie? :D

    ___
    Coldi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba, zwłaszcza to jak wykorzystałaś buty, które mi się raczej nie podobają. Szary kolor włosów idelanie pasuje ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam przeźroczystości *.* Są one w tym sezonie bardzo modne. Stylizacja jak najbardziej w moim stylu. Wszystko fajnie współgra ze sobą ...

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ♥ . Na prawdę .
    naati8

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Tylko zabrałabym okulary z noska skoro drugie są w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i bardzo pomysłowa :-)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ładnie wyszła ci ta stylizacja.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Dość ładna stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się, buty wyglądają świetnie
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowa i ładna stylizacja,mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!