Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
It’s fun to stay at the Y.M.C.A,
Witam Was po małej przerwie. Mam dziś dla Was zaległą stylizację, nazwałam ją sobie YMCA, ze względu na to iż kojarzy mi się z jednym z członków zespołu Village People. Powstała tydzień temu, ale nie miałam jak wstawić, ponieważ byłam w Gdańsku. Jutro zabieram babcię na wycieczkę to Torunia, może coś mnie zainspiruje do czegoś nowego. A teraz już stylizacja:
Znów trochę zabawy z PS'ie, wiem że idzie mi nieudolnie ale się staram ;))

Do stylizacji użyłam: kurtka J.P Gaultier; top - Fallen angel; spodenki - decades; pończochy - Young Hollywood; torebka na pasku - Falen angel; kapelusz - decades; okulary - archive; buty - fallen angel & tingeling; pasek - b.bizou; brasolety - b.bizou & fallen angel. 
_______________
Pozdrawiam!
Coldi. 

10 komentarzy:

  1. Świetne ♥ Butki przypominają mi jfashion! Cudownie wyszła!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz ciągle słucham YMCA. XD

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW. Na prawdę świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, ale ja dałabym jeszcze czarny stanik pod koszulkę. A mam jeszcze jedno pytanie, ja ty robisz to tło i w jakim programie, ponieważ nie wiem jak to zrobić, a od dawna próbuję to zrobić?

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Sun.Sunny: Na początku robiłam wszystko w paintcie :D (ta nowsza wersja w Win7). Robiłam zdjęcie doll (w całości lub częściach) w białym pokoju (lub w odcieniu tła), wklejałam do painta. Następnie szukałam jakiegoś tła, edytowałam pobrane zdjęcie i wklejałam doll :P
    Teraz robię podobnie w photoshopie, ale mogę więcej poszaleć z doll:P No i nie muszę przejmować się białymi pixelami naokoło doll :D To tak w skrócie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Looo <3 ! Super ♥ !

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wyglądasz. Nieziemsko! Taka niegrzeczna z ciebie dziewczyna
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna oprawa graficzna, dla mnie programy graficzne to czarna magia! *-*
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna, tło też; cudna kurtka;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja,bardzo fajny styl.Według mnie-genialna :) 10/10 :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!