Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moje inspiracje
Hej, dzisiaj stworzyłam bardziej wiosenne inspiracje. 
Jestem ciekawa która wam najbardziej przypadła do gustu ;)
1.Do tej stylizacji zainspirowała mnie wiosna. Na pierwszym manekinie pewnie tego za bardzo nie widać ale jednak ma na sobie bluzkę z wiosennymi motylami :D
2.Do tej stylizacji zainspirowało mnie samo wnętrze, oraz kwiaty :).
3.I ostatnia stylizacja. Stworzyłam ją z firanek, kwiatów oraz naszyjników :D

W NASTĘPNYM POŚCIE KONKURS !! 
 SZYKUJCIE SIĘ:D
A I JESZCZE  JEDNO MAŁA PROŚBA ZGŁOŚCIE SIĘ DO MNIE DO METAMORFOZ :D[LINK]
Wiki xO x3

11 komentarzy:

  1. Trzecia jest bardzo kreatywna, ale ogólnie wszystkie mi się podobają :-)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie najbardziej podoba się pierwsza
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sa cudowne, ale 3 zapiera dech w piersiach! Super kreatywne i swietnie wykonane. Czekamy n konkursik. :)

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie moge na to ":D" patrzeć -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza ♥ . Uwielbiam takie kolory i wgl .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy pisze...
    już nie mogę na to ":D" patrzeć -,-

    19 maj 2013, 10:29:00

    JA-Wcale nie musisz ja cię do tego nie zmuszam , a jak już coś piszesz to napisz nicki . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia najlepsza
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza ostatnia, bardzo lubię takie kreatywne połączenia firanek i kwiatów, ale kokardka troszkę za duża, dałabym może kilka mniejeszych.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  10. nikitaposh1
    Te inspiracje są bardzo ładne , ostatni pomysł najlepszy , to właśnie jest inspiracja .
    A tak do tego anonimka - nikt nikomu nie może do niczego zmuszać , jak nie możesz patrzeć to zamknij oczy !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracje są naprawdę piękne,ciekawe i kreatywne.Moją faworytką została pierwsza,ale wszystkie są godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!