Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ubierz się jak gwiazda
Ten post zamierzam poświęcić mojej ulubionej (akurat teraz) sławnej aktorce - Martinie Stoessel.
Pewnie znacie ją z serialu "Violetta".
Uwielbiam ją :))
Jej stylizacje są delikatne i dziewczęce.
A dla tych którzy oglądają serial mini pytanko: Tomas czy Leon.???  :)
No to zaczynamy. !!!


Numerek 1
    


Sukienka - Pretty n'Love
Żakiet - It Girls
Pasek - Voile
Buty - Special Offer


Numer 2 


Spódniczka - Rio
Bluzka - Rio
Kamizelka - Bonjour Biozu
Buty - Voile


Finałowy numer 3 :)


Spódniczka - Voile
Pasek -  Voile
Buty - Miss Sixty
Bluzka - Pretty n'Love


-----------------------------------------------------------------------

A teraz rozstrzygnięcie konkursu
Ciesze się, ze tak wiele osób sie nim zainteresowało :)
Było wiele dobrych odpowiedzi, więc zrobiłam losowanie.
Poprawne odpowiedzi to:

1) 25 lipca 2012 roku
2) 19 grudnia 2009 roku

A teraz....
I miejsce - ( czyli 20sd + spodnie USA i Ombre ) wygrywa.... karolina6987
II miejsce - ( czyli 10sd + spodnie USA lub Ombre ) wygrywa....Princessa_W.R
III miejsce -  ( czyli spodnie USA lub Ombre. ) wygrywa ....koala1.2  - nagroda odebrana


Gratuluję.
Po nagrody zgłaszajcie się w ciągu 24 godzin.
Nagrody rzeczowe - koniecznie napiszcie kolor ombre np. fioletowy i różowy


Inaczej przepadną.

Nagrody pieniężne - missmariksza
Nagrody rzeczowe - Karcia309



------------------------------------------------------------------------------------------------


12 komentarzy:

  1. Gratuluję , nie oglądam ale stylziacje są super ;) .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Sukienka jak ma na 3 była darmówką.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. super !!! Osobiście nie widziałam ale twoje stylizacje są extra. Rzeczywiście wydaje mi się również że sukienka nr 3 była darmowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje ! :)
    Ja jestem za Tomasem :p

    LoveOliwia2000

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne stylizacje. Do numeru 3 jest darmówka i ja ją mam:)
    Oglądam a raczej oglądałam i będę oglądać bo przerwali ;/ Chyba jestem za Tomasem ale Leon też jest całkiem nie zły xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie za nagrodę :) A co do stylizacji ... nr 2 jest po prostu cudna *.*

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne stylizacje.
    ps. Tomas o wiele lepszy ale Leon ładniejszy :D



    kami151

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :-) . Szczerze mówiąc nie przepadam za "Violettą", ale uważam, że Leon jest ładniejszy od Tomasa.
    Bardzo fajne stylizacje, wyglądają jak prawdziwe!
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądam, ale stylizacje są ładne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki.
    Trzecia najładniejsza, chociaż tu najmniej musiałaś zrobić
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry post,świetnie odwzorowałaś te stylizacje :) A dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Leoś !!! Fajne Stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!