Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Peggy BROWN.
Witajcie! Dziś kolejna stylizacja dla Was. Tym razem pobawiłam się Ps-ie trochę dłużej, inspirując się twórczością Kamila (na stardoll _D_0_D_A_). Stylizacja w mojej ulubionej kolorystyce, chyba już każdy to zauważył.
Oto stylizacja:
Do jej stworzenia użyłam: sukienka - b.bizou; futerko - miss sixty; buty - b.bizou ღ; skarpetki - pretty'n love; kapelusz - b.bizou; okulary - HB; pasek - b.bizou; bransolety - b.bizou.  

Dziś odnosząc się do tytułu posta link do jednej z moich ulubionych polskich piosenek :) 
___________
Enjoy!
Coldi. 

9 komentarzy:

  1. Wszystko jest śliczne i każdy drobiazg do siebie pasuje, po prostu super!! :>>
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja. Wspaniale ułożyłaś nogi. Wyglądasz jakby ściągnięto cię prosto z wybiegu
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja i genialna grafika ♥

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna, bardzo mi się podoba
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tę piosenkę ;3 Stylizacja super,naprawdę outfit z klasą :) Najcudowniejsze te buty-kocham je <3 Bardzo ładna sukienka,podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!