Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moje inspiracje
Dzisiaj zamiast moich inspiracji wstawię ciekawostkę ze świata kosmetyków :)
Na pewno każda kobieta kochająca luksusowe kosmetyki słyszała o kosmetykach Helena Rubinstein 



Helena Rubinstein (ur. 25 grudnia 1872 lub 1870 w Krakowie, zm. 1 kwietnia 1965 w Nowym Jorku) – Polka żydowskiego pochodzenia, założycielka firmy kosmetycznej – Helena Rubinstein, Inc.
Urodziła się w żydowskiej rodzinie na krakowskim Kazimierzu, jako najstarsza z ośmiorga dzieci Hercla Naftalego Rubinsteina i Augusty Gitel Silberfeld. W 1900 wyjechała do rodziny w Wiedniu, po czym w 1902 z Genui na statku "Prinz Regent Luitpold" wyemigrowała do Australii.
Uważana za jedną z najbogatszych kobiet w historii świata.
Jej kosmetyki są bardzo drogie , a tutaj przykład kremów i cen które znalazłam w internecie :)

12 komentarzy:

  1. Czytałam ostatnio o tej pani:) fajny post
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam jej. Bardzo ładna z niej pani. Kosmetyki pewnie dobrze się sprawują.


    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jej ale bardzo ciekawy artykuł

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej pani i jej kosmetykach, ceny są przerażające, ale muszą być naprawdę dobre. Artykuł mi się podobał, fajnie że nie ograniczacie się tylko do stardoll :)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. To są inspiracje!? ŻYWCEM WZIĘTE Z WIKIPEDII!!!!!!!!! NAPISAŁAŚ TYLKO ŻE KOSZTUJĄ FORTUNĘ!! 0/9990

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam. Kosmetyki ma strasznie drogie. Zastanawiam sie czy ta cena to za marke czy produkt jest naprawde bardzo dobry.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę nazwę, ale nie wiedziałam, że kosmetyki są tak masakrycznie drogie !
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. Do anonmka . Taki z cb odważny anonmek i się nawet nie podpisze ojej xD

    OdpowiedzUsuń
  9. nikitaposh1
    Do anonima ; To chyba normalne że w dzisiejszej dobie komputerów większość informacji mamy z neta ,a Twoim zdaniem emu.musia miała sama coś wymyślić? czy może wykopać z wykopalisk ?
    Ps. Mam tusz do rzęs tej marki i jest rewelacyjny .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam jej,teraz już coś o niej wiem,fajnie ;) A te kremy bardzo drogie,wow.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!