Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Post dyskusyjny
Stworzyłam ten post abyście mogli wypowiadać się co do jakości
 oraz tematyki artykułów na naszym blogu.
Dziewczyny zaczeły wykraczać poza granicę stardoll w swoich artykułach,
 dlatego też chcę spytać czy to Wam odpowiada i jesteście zainteresowani takimi artykułami
 czy też nie i wolicie artykuły wyłącznie o tematyce stardoll.

Czekam, a właściwie czekamy na Wasze szczere opinie.
Jeśli ktoś krępuje się tego co ma do powiedzenia zawsze jest opcja: anonimowy.
Nie zostało to tylko wyłączone przez nas abyście w razie konieczności, 
bo przecież nie każdy założył konto google
 bądź też nie każdy chce ujawniać swój nick krytykując coś z uzasadnieniem
mógł szczerze napisać co sądzi na dany temat.

Jeśli macie swoje propozycje odnośnie tego bloga możecie też tu pisać.

Nie liczymy tylko na Wasze pochlebne komentarze,
Wasza krytyka też nas motywuje i wiemy co robimy dobrze,
 a co źle i w czym ewentualnie się poprawić.

19 komentarzy:

  1. Dla mnie to najlepszy blog. Dobrze, że nie siedzicie tylko w stardoll i oferujecie inne rzeczy niż 87423783 innych blogów o stardoll. Jest tu miła atmosfera i czasem może drobnych błędów się nie zauważa typu jakaś literóweczka czy coś. Mam nadzieje, że takie posty będą dotyczyły różnych ciekawych tematów. Na razie sugestii nie ma.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ten blog jest świetny ! ♥

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  3. cieniutko idzie ta dyskusja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie zauwazylam. Moze dlatego, ze to pierwsza dyskusja. Ej, nie wstydzcie sie ten post jest do krytykowania bloga. :/

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale wiem jak to jest gdy nie wiadomo jak komuś powiedzieć, że coś jest nie tak, że jest źle, dlatego nie blokujemy komentarzy anonimowych abyście w razie swoich obaw mogli coś również naskrobać pod anonimkiem. Oczywiście uwagi, które są podpisane nickiem są dla nas bardzo ważne i liczymy się z każda Waszą uwagą co do naszego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwykle jeśli się komuś nie podoba to nic nie pisze i chyba tak jest w tym przypadku - zero opinii na temat bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  7. czytam bloga od niedawna, ale mam kilka opinii;) przede wszystkim podoba mi się to, że na blogu nie ma wielu osób (wiem, że to sprzeczne z oczekiwaniami redaktorek:)), że jest on taki kameralny, że ma się szansę wygrać w konkursie czy loterii, bo nie ma na nim 2000 innych osób. Na blogu raczej lubię wszystkie posty, najmniej "pomysł czy pomyłka" (niestety często projekty to pomyłki, a nie jest miło krytykować:)
    Brakuje mi trochę konkursów dot. wnętrz i chciałabym móc przeczytać tu jeszcze więcej artykułów o dekoracjach. Może przydałaby się czasem jakaś loteria;) Szczerze mówiąc nie lubię postów informujących o doładowaniach ss, ofertach.
    Wczoraj zakończył się konkurs (stylizacja na gwiazdę), ja nie wzięłam w nim udziału, chociaż próbowałam coś zrobić, jednak żadna z gwiazd mi nie pasowała (nie lubię Rihanny i Lady Gagi i ich stylów, a Marilyn miała dwa charakterystyczne stroje, które trudno było odtworzyć). Może w następnych konkursach proponujcie bardziej zróżnicowane osoby lub pozostawiajcie wolną rękę w wyborze gwiazdy.
    Artykuły mogą być inne niż o stardoll, ostatni wywiad był ciekawy, ale zobaczymy, jak będzie dalej;)

    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy, będziemy się starali sprostać różnym nowym zadaniom. W poczekalni naszej są 2 nowe projekty, jeden zapewne niebawem ujrzy światło dzienne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten blog, jednak zamówiłabym u kogoś (np. Migo) nagłówek no i zamiast tej czcionki co jest teraz w tytułach dałabym jakąś inną, ta jest dla mnie zbyt "kwadratowa". Ustaliłabym też to czy posty mają być wyrównywane do środka czy też nie, bo w jedynych postach jest tak a w innych inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za ocenę oraz wskazówki, a co do nagłówka to zamawiałyśmy już 4 kwietnia, jednak graficzka się po prostu nie wyrobiła...do tej pory. Miało być wielkie "bum" na naszą 1 rocznice, a była niestety wielka klapa!
    A ta czcionka w tytule posta wygląda niezbyt dla Was? Myślałam, że będzie się wyróżniać dlatego ją zastosowałyśmy...
    Mam po prostu dość...
    Ostatnio sporo myślimy nad tym aby był to blog tylko dla zaproszonych lub na hasło :)
    I tak cały czas idzie nam pod górę więc czemu nie spotykać się tylko w kameralnym gronie znajomych?
    Co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się bardzo czvionka tytułu podoba. Nagłówek niekoniecznie musi być jakiś specjalny. Może to być tak jak teraz z tą baw się modą itd. tylko jakąś ładną niebieską czcionką w jakimś programie. Mogę nawet ja spróbować, ale nie wiem czy mi wyjdzie. Mówiłam też o tym pasku na górze. Nie chcę być złośliwa czy niemiła, ale najmniej lubię posty pomysł czy pomyłka. Apeluję też do redaktorek: zero błędów!Sprawdzajcie posty nawet i dziesięć razy, ale musicie pamiętać co to wielka litera, kropka, przecinek i powtórzenie. Jeśli macie dostęp tylko do komórki (tak jak ja teraz), a nie jest to ważny post, lepiej poinformować kogoś i zrobić sobie zastępstwo niż napisać coś z bykami (tak jak ja teraz). Piszę to, bo jest to rzecz niezmiernie ważna i jeśli nie wexmiecie się w garść, blog może nawet przestać istnieć. Rozmawiałam z Iwonką i ona wacha się czy z tym wszystkim nie skończyć. Pokazmy jej, że warto tu zostać, postarajmy się jak tylko możemy. Jeśli wiecie, że nie dacie rady, według mnie zostaje wam jedno:odejść, podyczyc się i wrócić z nowymi pomysłami oraz zapałem. Z całym szacunkiem
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie blog jest świetny. Posty są niezwykłe, plan rozrywek też, ale mam jedno zastrzeżenie. Nagłówek odstrasza. Nie można by zainwestować w coś ciekawego i przyciągającego? Nie podoba mi się również kolor nagłówków do zakładek. Osobiście, brakuje mi postów "Paznokciowe szaleństwo" . Dlaczego posty "Ubierz się jak gwiazda" są tylko raz w tygodniu? Mi się bardzo przydają i uważam, że mogły by być co tydzień. Z wielkim szacunkiem.

    Anonimowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem (nie chcę nikogo urazić po prostu staram się być szczera) przydałaby się jakaś nowa grafika dla tego bloga bo trochę tutaj biało i nijako. Miejmy nadzieję, że ta graficzka jak najszybciej się wyrobi z nagłówkiem.
    Co do postów to ja również nie przepadam za "Pomysł czy pomyłka" oraz za "Wyborem dnia"- po prostu aż mi się nie chce komentować jak widzę same "maszkaradła" ;P.
    Jeśli chodzi o "Hot or not" to nie podoba mi się to, że wysyłane prace maja różne tła, gdyby były jednolite (np. na białym tle) to bardziej obiektywnie patrzałoby się na stylizację i wszyscy mieliby równe szanse.
    Co do "Pojedynków" to jak dla mnie wszystko dzieje się trochę za wolno ;[.
    Ostatnio jakoś tak zauważyłam, że coś mało tych artykułów... ;< Chciałabym, żeby więcej było postów z makijażami, a może też jakimiś poradnikami dotyczącymi prawdziwego życia lub stardoll(?).
    Fajnie by też było stworzyć taką zakładkę jak "Pytania i odpowiedzi", gdzie można by było zwrócić się z jakimś problemem, zapytaniem, czy pomysłem, po to żeby można było na bieżąco wyrażać swoją opinię itd.
    Jestem za tym, żeby blog stał się kameralny bo i tak niestety z 470 obserwatorów, posty komentuje może z 8 osób, no ale co innego z loteriami, wtedy to i z 90 osób! -,-
    W każdym razie nie poddawajcie się bo naprawdę wychodzi Wam coś fajnego, dzięki Waszym staraniom, Kochane Redaktorki, bloga tego czyta się naprawdę miło i towarzyszy temu bardzo fajna atmosfera :>
    Pozdrawiam, spbianka ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale niebieska alternatywa była wdg mnie lepsza :/ Czemu zmieniłaś na czarną?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dajcie nam trochę czasu z tym nagłówkiem, jeśli będziemy coś mieć wszystko zmienimy- teraz i tak nie ma sensu zmieniac co chwila

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem blog jest naprawdę wspaniały :) Jak widzę,niedawno zmieniłyście grafikę i muszę przyznać,że teraz jest jeszcze lepiej,niż przed zmianą.Ogólnie blog jest ciekawy,fajnie się go czyta,a posty są bardzo zróżnicowane,więc jak ktoś czegoś nie lubi,może ominąć i poczytać coś innego.A przede wszystkim-miła atmosfera <3 To dlatego ten blog jest tak wyjątkowy ^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!