Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT

MyMelisaWhite: Nudno, stylizacja jest taka sobie. Nie podobaja mi się spodnie, mogłabyś zastąpić je jakąś ładną pastelową spódniczką. Buty też są z innej bajki. Nie wspomnę o włosach i twarzy. NOT

NieOosiagalna: Stylizacja kolorystycznie poprawna. Aczkolwiek drażni mnie bransoletka, która tu zupełnie nie pasuje. Spodnie mogłabyś zastąpić spódniczką, a włosy zmienić na krótsze. Wtedy by powstał idealny outfit. Póki co NOT.

iga777: Zastanawiam się co tu tak właściwie do siebie pasuje. Przynajmniej kolory są na miejcu. Jest po prostu banalnie. Bluzka ma niezgrabny fason. Płaszczyk sam w sobie jestświetny, ale w tej stylizacji kazdy element jest po prostu straszny. Nic mi się nie podoba, przykro mi, ale twarz nie poprawia efektu NOT

Karcia309: Strasznie nie podoba mi się twarz. co do stroju-masz koszmarne buty, nie pasują do reszty. Żakiet mi tu również nie współgra z całością NOT

missmariksza: Faktycznie trochę nudna stylizacja. Taka zwykła, codzienna. Aby być zauważonym potrzeba czegoś więcej. Podglądaj jak robią inni, eksperymentuj, znajdź swój styl. NOT



MyMelisaWhite: Najlepsza stylizacja z całej trójki. Podoba mi się cała doll. Strój jest przemyślany, koszulka ładnie współgra z całością HOT

NieOosiagalna: Strasznie podoba mi się Twoja stylizacja. Jest dosłownie identyczna jaką ja noszę w rzeczywistym świecie. Grzechem byłoby Ci nie dać HOT

iga777: Skoro było juz słodko, ja najpierw wytkne minusy. Nie podobaja mi się włosy. No cóż, ale jeśli ktos robi je w star design hair, to musi sie postarać, aby przypadł mi do gustu. No właśnie-to tylko kwestia gustu, ale dla mnie wyglądają troche jak pióra. Poza tym jakichś większych pomyłek nie ma. Podziw dla ciebie, bo zrobiłaś spodnie ze stardesign tak, że mi się spodobały, a ja ich po prostu nie trawię. Plus za modne w tym sezonie buty. Daję HOT

Karcia309: Jesteś piękna.Włosy świetnie zgrywają się z resztą. Uwielbiam twoje buty i koszulkę. Oczywiście daję HOT

missmariksza: Bardzo dopracowana doll. Piękna twarz. Ciuszki są dobrze dobrane. Jedynie torbę trochę inaczej bym założyła. Ogólnie jestem na HOT


MyMelisaWhite: Porażka. 50 % ciuchów pochodzi z gift-o-metra. Strój jest zwykły, niczym się nie wyróżnia. NOT

NieOosiagalna: Ostatnio pomagałam jednej dziewczynie stworzyć stylizację za SM i również użyła tej limonkowej koszuli. W dodatku dodałam również te same buty i torebkę. Gdzie jest haczyk? A więc  właśnie, do wymienionych wcześniej rzeczy dodałam spódniczkę i koszulą khaki co spowodowało znacznie ciekawszy i rzucający się w oczy outfit. Radzę abyś "eksperymentowała z kolorami" często gęsto może wyjść coś pozytywnego. Póki co NOT

iga777: Przedewszystkim twarz.jakieś kolczyki,  obrazkowo fryzura ze stardesign hair- masakra. Co do stylizacji, mim że moje poprzedniczki stwierdziły- połowa rzeczy pochodzi z gifometra, ale ja pragnę ocenić samą stylizację, a nie czy coś było darmowe czy nie. Według mnie stylizacja nie porywa, ale aby była w ogóle znośna ja zmieniłabym czarny top na jakąś gładką białą bluzkę. Najgorzej nie jest dlatego daję HOT/NOT

Karcia309 : Koszmar. Włosy jeszcze jakoś zniosę, ale prawie cała reszta ciuchów z gift-o-mettra? NOT

missmariksza: Nie czepiam się do tego czy ciuszki są gratis czy limitowane. Chodzi o to aby doll pięknie się w nich prezentowała i pokazała kim tu jest. Kolory niby dobrane dobrze, jednak efekt nie powala. Może gdyby zamiast spodni założyć asymetryczną spódnicę efekt był by inny. Pamiętaj o fryzurze, zawsze musi pasowac do ubioru. Po co ta czerwona kokardeczka ? NOT/HOT

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję wam za szczerą ocenę. Wiem że krytykę należy szanować i brać sobie do serca. Jakoż iż w przyszłości chciałabym zostać kucharzem krytyka i ocena są niewątpliwie ważne. :) na szczęście od niedawna zaczęłam bawić się kolorami i poszukiwać własnego niepowtarzalnego stylu i udało mi się.
    mam nadzieję że w przyszłości będę lepiej oceniona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Codziennie wchodzę na Waszego bloga, bo go uwielbiam:D. Z reguły nie komentuję, ale teraz nie mogę się oprzeć. Jestem oburzona!

    Niby zgadzam się z Waszymi ocenami, bo tylko środkowa dollka jest warta uwagi, ale na boga...

    MyMelisaWhite i Karcia309 - to Was się tyczy. Od redaktorek bloga wymagam profesjonalizmu, czym Wy się nie popisałyście.

    Jak można zjechać osobę tylko dlatego, że ma połowę rzeczy z darmówek? Te "porażka" i "koszmar" było bardzo nieprofesjonalne. Rozumiem stylizacja nie powala, ale miło, że dziewczyna nie zakłada na dollkę samych HB, LE, czy innych "wypasionych" marek. Próbuje okazać, że darmowe rzeczy też mogą fajnie wyglądać.

    Pewnie i tak usuniecie mój pełen bulwersu komentarz, ale co mi tam.

    Pozdrawiam:)
    Domka190

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za szczere opinie, my też uczymy się kazdego dnia. I tylko dzięki waszym komentarzom, nawet tym krytycznym będziemy starać się być bardziej profesjonalne. I tak was kocham:*

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 Boska więc kciuk w górę reszta kciuk w dół :(


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej nie podobają mi się spodnie i szkoda, że nie ma paska. Druga stylizacja mi się podoba, zwłaszcza buty. W trzeciej stylizacji nie podoba mi się fryzura i bluzka, reszta jest ok.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja jest najlepsza z tej trójki, ale według mnie wcale nie jest rewelacyjna i ja bym dała coś pomiędzy hot a not...
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za głosy i pozdrawiam :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  9. Również podoba mi się stylizacja numer dwa
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podoba mi się druga doll
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!