Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT
Ocena stylizacji StylistaAda17


missmariksza: Kolorystycznie nie jest aż tak źle. Efekt końcowy zepsuty torebką. NOT/HOT

Minzi.m: Kolorystycznie nie jest źle, ale torebka całkowicie nie pasuje, buty też nie pasują i psują efekt NOT

iga777W sumie to kolorystycznie większość do siebie pasuje, a za razem każdy element jest z innej parafii. Torebka jest za elegancka i ma jasne kolory, nie pasujące do reszty, to chyba największy błąd w tej stylizacji. Kurteczkę zmieniłabym na równie ciepły, ale nie taki obciążający ten wiosenny outfit, sweterek. Buty to także jakiś koszmar. Całościowo nie pasują do reszty. Krótko mówiąc, należy pamiętać nie tylko o kolorach, ale także o ich odcieniach i stylu ubrań. NOT


Ocena stylizacji Reniulka93

missmariksza: Jest delikatnie, pastelowo, zwiewnie., jednym słowem ładnieHOT

Minzi.m: Bardzo ładna i estetycznie wykonana stylizacja każdy element jest idealnie dopasowany nie mam się do czego przyczepic dałabym HOT

iga777: Najlepsza stylizacja z całej trójki. Trudno jest mi oceniać coś, czego właściwie nie da się skrytykować :) Stylizacja wiosenna, ale i elegancka. Różowa zwiewna tunika jest wspaniała! Jedyny minus za tło, które nie jest tak subtelne, jak sam outfit. Nie mogę jednak nie dać HOT

Ocena stylizacji Crazy_Marcia

missmariksza: Twarz Twojej doll jest delikana,a tatuaże, które nosi wogóle nie pasują do jej niewinnego wyrazu twarzy. Mam wrażenie, że doll na siłę chce być poważniejsza i bardziej hard niż jest w rzeczywistości. Niestety NOT

Minzi.m: Niestety porażka, tatuaże i buty nie pasują do tej sukienki i te okularki też. Daję  NOT


iga777: Pierwsze dwa elementy, które z chęcią rzuciłabym do kosza administratora stardoll, to włosy ze stardesig hair oraz nieszczęsne tatuaże, wciąż nadużywane i wciskane gdzie popadnie. Nie do końca wiem, co masz na oczach. Opaskę, okulary? W każdym razie ogólnie rzecz biorąc, jest tu za dużo błędów, aby mi się spodobało. Zdecydowanie NOT

8 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba, zwłaszcza ta torebka. Druga jest po prostu śliczna, a trzecia mi ,także się nie podoba.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z opiniami :)
    not
    hot
    not :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja jest przepiękna, reszta jak dla mnie not.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana drugą stylizacją. Jest prześliczna
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!