Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
New York, New York
Witajcie! Ale mam kosmos w życiu, ledwo ogarniam. Musicie mi wybaczyć, jeśli w przyszłym miesiącu notki ode mnie pojawiać się będę nieco rzadziej - cóż idzie sesja...
Dzisiejsza stylizacja to coś zgoła innego niż zwykle. Zaczęłam od tej fryzury, jakoś mi się nagle spodobała i później już poszło!
Oto stylizacja:
Ależ się namęczyłam z tą ręką niesamowicie! 
Wyszło jak wyszło i nie wiem dlaczego całość zrobiła się czarno-biała,
 już nie mogłam cofnąć, a nie chciałam zaczynać od nowa.

Do jej stworzenia użyłam: blazer - archive; spódnica - decades & ppq; koszula - pretty'n love; buty - HBW; torebka - voile; okulary - chanel tribute;
 perły - decades; pasek - dvf; kapelusz - splendid. 
______
Pozdrawiasy!
Coldi :) 

13 komentarzy:

  1. rewelacyjna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym czarnym tłem wygląda bardzo dobrze, jakby to był zamierzony krok :)
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo sesja wazniejsza. Nic sie nie stanie. Stylizacja swietna! Napatrzec sie nie moge!!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak zamkerzone. Sliczni ;).

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja, a zwłaszcza grafika, nie mogę się napatrzeć na strój.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko świetnie jak zwykle ;)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna, jedna z najlepszych stylizacji na blogu
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja. Ta ręka genialna
    Justinacullen

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow! Pięknie <3

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieźle,naprawdę fajny efekt.Super!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!