Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ostateczne wyniki pojedynków + niespodzianka
Werble, proszę! Już teraz, ostateczne wyniki pojedynków! Wybór, trzeba przyznać, był trudny. Ostatecznie po 60SD oraz własną reklamę w poście otrzymują: z grupy pierwszej - aniula38555!, z grupy drugiej - xXVampireXx..! Serdecznie gratuluję! Po reklamę zgłoście się do mnie (iga.stardoll@interia.pl), a po 60SD do missmariksza (KLIK). Reklama pojawi się za tydzień w piątek, a na odbiór SD macie trzy dni. Inaczej nagrody przepadają. Jeszcze raz serdecznie gratuluję, zasłużyłyście swoją pracą, gdyż były to trudne zadania. A teraz... Czas na niespodziankę!

Czy twoja faworytka w finale bądź półfinale odpadała? A może to Ty byłaś bliska wygranej? Nie martw się! Została jeszcze nagroda publiczności, czyli tak zwana "Dzika karta". Już za tydzień przedstawię stylizacje dziewczyn, które odpadły, a Wy zagłosujecie na uczestniczkę, która dostanie 30SD i własną reklamę w poście. Do następnego postu (i jeszcze raz szerze gratulacje!).



9 komentarzy:

  1. Bravo. Moja faworytka xXVampirexX wygrała. Tym bardziej sie ciesze. Drugiej zwycieżczyni również gratuluje.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że aniula38555 wygrała, ponieważ to na nią głosowałam, gratuluję ,także xXVampirexX.. =)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i gratuluję!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Mail wysłany (jakbyś odpisała, a ja bym tego np. nie widziała, nie odpisała na to, bo ja taka zapominalska jestem to zapisz w kg) i dywanik wystawiony.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki wielkie; ] .


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo,brawo :) Uważam,że zasłużyły i bardzo się cieszę,że wygrały te własnie osoby :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!