Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwycięzców
Hej, ponieważ _julcia_1997 nie pisze już u nas na blogu, wyjątkowo ja dzisiaj napisze post 
,, Przegląd zwycięzców"
Dzisiejszym wyborem dnia zostały buty hot buys . Nie podobają mi się, kosztują 11sd .

Dzisiejszą Cover Girl została gizeemms, jej doll  jest nawet ładna . Ma  48lv i jest Royalty .
Naszą National Cover Girl została moja siostra cioteczna :D  Ma 52lv i nie ma superstar .
Catwalk wygrała dzisiaj natusia_11 , jej doll nie jest najlepiej ubrana .
Ma 50lv i nie ma superstar . Pochodzi z Polski .


Najlepszy projekt w StarDresing Fashion wygrała Mal55p .Jest bez ss i ma 8lv!!
Najlepszy projekt w StarDresing Jewelry wygrał Nick_thOony ma 61lv i posiada Royalty .
Najlepszy projekt w StarDresing interior należy do Luhs2cas ma 54lv i Royalty 
I ostatni najlepszy projekt w StarDresing Hair wygrała ipek ma 54lv i Royalty  :)



8 komentarzy:

  1. Dzisiejsze wybory jakoś niezbyt przypadły mi do gustu...
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  2. wybór dnia może być, podobają mi się włosy CG i projekt kamizelki
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Bozee, nie wiem ile lat ma autorka wpisu, ale moglaby darowac sobie pisanie... Czy na litosc boska nie pisze sie Royalty?! Poza tym mozna sie troche wysilic, a nie wszedzie podawac: nick, lvl i status. Az oczy bola od czytania.

    Tiaralalunia58

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty nawet ok. Cg i ncg nawet ładniusie. Królowa taka sobie. Projekty spoko, oprócz koszulki. A ty tam na górze: Ona to pisała 1 raz. Poprzednio też pisali w projektaach tylko status, level. Każdy może się pomylić, zluzuj troche.

    aniula385555

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie przypadło mi do gustu jakoś

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni wybór jest genjalny ;).

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybór dnia - taki sobie, nie kupię
    CG - bardzo mi się podoba
    NCG - taka sobie
    Projekty - wszystko jest niezłe.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybór dnia-taki sobie.
    CG-ładna,ma zajefajną fryzurę ^^
    NCG-przeciętna, całkiem ok.
    Królowa-średnia.
    Projekty-fajne,najlepsza kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!