Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Antidote.
1. Niebieska sukienka z przeźroczystymi rękawami i dekoltem. Nie zastanawiałam się tylko od razu ją kupiłam. jest fajnie wycieniowana. Zestawiłam ją z granatowymi butami i kolczykami, torebka pasuje do przeźroczystej góry.
Kolczyki/Nelly.com, Sukienka/Antidote, Torebka/Miss Sixty, Buty/Nelly.com
2. Sukienka z miętowym paskiem i kołnierzykiem. Bardzo ładna i dziewczęca. Torebka i buty pasują jak ulał :)
Sukienka/Antidote, Torebka/Antidote, Buty/Hot Buys Weekly
3. Sukienka w kropki. Dziwię się czemu się jeszcze nie sprzedała. Jest piękna. Dobrałam do niej czarne dodatki.
Kapelusz/Bizou, Sukienka/Antidote, Torebka/ Gift-o-meter, Szpilki/Velvet Orchid


Jak Wam się podobają stylizacje?
Pochwalcie się swoimi zakupami w Antidote :)

9 komentarzy:

  1. 1 jest cudowna! Strasznie mi sie podoba :x

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja najlepsza, ale reszta też mi się podoba. Ja nic nie kupiłam z Antidote, ponieważ nie mam sd i ogólnie nie za bardzo podobała mi się kolekcja.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia stylizacja jest boska. Sukienka... Brak słów *.*
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, ja niestety nic nie kupiłam :<
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja mi się podoba. Też mam tą sukienke
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga jest świetna ale wszystkie super : ] .


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem, która podoba mi się najbardziej, wszystkie są świetne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow,genialne są! Naprawdę super ;) Najlepsza pierwsza,ale wszystkie 3 ok.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!