Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Cześć!
Dzisiaj chcę dla Was opisać Najgorętszy Projekt Ubrania z dnia 11 maja 2013 roku. Stworzony został przez babyfacejoo, która ma 70 poziom, nie podała skąd pochodzi i dołączyła w 2011 roku.


No, no... powiem, że zaskoczyła mnie. Fryzury zawsze miała ciekawe, chociaż bardzo drogie, jej wygląd mnie się nigdy nie podobał, ale tu zdecydowanie jestem pod wrażeniem. Przede wszystkim wykonanie i relaność projektu. Coś niesamowitego dla mnie. Nie jestem wielbicielką takiego odkrywania ciała zarówno w rzeczywiśtości jak i na Stardoll, ale ten projekt jest tak fajny, że wyjątkowo mogę zmienić zdanie. Kosztuje on 20 SD, więc nie jest bardzo drogo, ale myśle, że cena szybko pójdzie w górę, ponieważ w ciągu pół godziny już połowy tych projektów nie było w baazarze autorki. Uznaję zdecydowanie za pomysł. 
ALE... tylko ładnie wygląda. Zdobyłam go i nie polecam go kupować, bo na mojej Doll wyglądał okropnie, a żeby całość pasowała trzeba by było edytować też nogi lalki za pomocą włosów i nie wiem co jeszcze. Jeśli ktoś bardzo chce to może go mieć, ale jak dla mnie na Dollce wygląda okropnie.

MOJA OCENA: 9/10

Podoba Wam się? Pomysł czy pomyłka? Komentujcie :) 

13 komentarzy:

  1. Pokaż na doll. Masz rację wykonanie genialne, też byłam pod wrażeniem ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł ! Naprawdę ♥ !

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już kilka podobnych projektów :) Całkiem ładny ale raczej nie kupię ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonanie genialne. Nie jestem fanką takiego typu projektów, ale jestem pod wrażeniem.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak go zobaczyłam kilka dni temu od razu kupiłam, ale na pewno nigdy nie użyje ;p

    Joasia - JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie podoba, wykonanie fajne, ale mi się nie przyda.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się nie przyda, ale jest fantastyczny. Dziewczyna jest cudowna i utalentowana
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, dziewczyna ma ogromny talent! Nie kupię tego projektu bo po prostu nie będę umiała znaleźć mu zastosowania, ale jestem pod ogromnym podziwem zdolności projektantki :-)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od dawna znam tę dziewczynę i jestem pod wrażeniem jej talentu. Często zakupuję u niej fryzury czasem też na zamówienie ;) Bardzo podobają mi się jej rzeczy. Szkoda tylko że dla ubrań zastosowań nie umiem znaleźć.
    Pomysł jest to jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie ubrałabym tak siebie ani mojej doll, ale podziwiam talent autorki
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja od jakiegoś czasu widziałam te projekty i szczerze mówiąc są genialne :] :] :]

    Crazy_Marcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow,fantastyczny pomysł! Też nie jestem zwolenniczką takiego odkrywania ciała,ale projekt jest naprawdę pomysłowy,realistyczny i dobrze wykonany.Jak dla mnie super,ale nie kupię,skoro źle wygląda na Doll.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!