Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza VanicaBloom
Hej! Dzisiaj zrobiłam metamorfozę VanicaBloom. 
Jej doll jest bardzo ładna moim zdaniem, ale nie potrzebnie na twarzy ma rysy z włosów.
Przed 
Ubranie 
Doll była ubrana bardzo fajnie, podobają mi się te spodnie, które są zrobione. 
Zmieniła bym chyba , tylko bluzkę.
Moja ocena 9,5/10

PO
Ubranie
Ubrałam cię elegancko, ponieważ ten look pasował mi do twojej doll. 
Masz trochę w tej szafie więc było w czym wybierać.
MAKE-UP 
PRZED
Tak jak napisałam na samym początku, te rysy z włosów twojej doll są nie potrzebne.
Moja ocena 8/10
MAKE-UP 
PO
Zrobiłam ci delikatny make-up tylko z jasnego niebieskiego i zielonego . 
Na ustach masz tylko błyszczyk.

Całkowita ocena 9/10 :)

Podoba Wam się przed czy po? Komentujcie!

7 komentarzy:

  1. Tak i tak doll wygląda super!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak i tak ale lepiej po ;) .

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę po, doll wygląda bardzo wiosennie ;p
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna doll, chociaż makijaż zdecydowanie bardziej podoba mi się po
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubranie przed: według mnie jest dobrze,fajne spodnie ^^
    Ubranie po: dziewczęco,wiosennie-fajnie :)
    Twarz przed: może być,super opaska ;3
    Twarz po: ładny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  6. strój przed i po jest ładny, a twarz bardziej podoba mi się przed
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. nikitaposh1
    Bardzo ładna doll, obydwie stylizacje są fajne natomiast makijaż po jest ładniejszy - doll bez tych charakterystycznych rysów na twarzy wygląda delikatniej . 9/10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!