Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oceny apartamentów
Ocena apartamentu xXvampireeXx..

mariksza: Pokój sam w sobie jest ładny, ale brakuje mi tu czegoś, ale nie wiem czego. Basen i ta szafka obok niego są tu zbędne. Ogólnie jest dobrze. 4/5

missmariksza: Wnętrze jest wykonane dość dobrze pod względem technicznym. Jednak brakuje czegoś co by nadało mu charakter. Jest smutno. Basen ? - chyba niepotrzebny! Jeśli już to dałabym go na zewnątrz, lecz musiałby być dobrze wbudowany w całość. W przodzie zrobiłabym przytulny salon. 4/5

Ocena apartamentu karolinasz333

mariksza: Zacznę od tego, że okno za łóżkiem jest za duże. Stoliczek powinien stać obok łóżka. Roślina i buty po lewej są źle ustawione. 2/5

missmariksza: Jak widzę to jest sypialnia. Rozsypanymi płatkami róż dodałaś romantyzmu miejscu lecz nic poza tym. Nie pasuje mi bezpośrednio koło drzwi kwiat. Stoliczek również nie wiem jaką spełnia tu rolę. Zamiast niego położyłabym szafki nocne obok łoża. 3/5


Ocena apartamentu synopsa

mariksza: Na pierwszy rzut oka nie jest źle, ale mogło być lepiej. Wazony po prawej i te kwiatki nad Twoją doll są zbędne. Coś mi tu nie gra, ale daję 4,5/5 

missmariksza: Wnętrze nie jest złe, chociaż nie mówię WOW- jak powiedziałam widząc inne twoje jeszcze nie skończone wnętrze. Fajnie wygląda aneks w głębi, chociaż kwiatek na półce jest za duży patrząc na fotel. Pomysłowo zrobiłaś ramki. coś bym tam wstawiła aby imitowało obrazki. Wywaliłabym te różowe kwiatuszki po prawej. Po długim namyśle też dam  4,5/5

10 komentarzy:

  1. zagłosowałam ^^

    karlina6987

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze i ostatnie mi się bardzo podoba.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem oczarowana ostatnim wnętrzem
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie bardzo ładne jest 1 i 3 wnętrze :-)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. zagłosowałam ;) wszystkie mi się podobają mają każdy inny urok w sobie

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowałam, wnętrza są ładne, kilka małych zmian i będzie świetnie
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne wnętrza :) Najbardziej podoba mi się trzecie,zachwycił mnie ten kącik pod schodami <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!