Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Cześć!
Dziś opiszę Najgorętszy Projekt Wnętrza z dnia 20 maja 2013 roku. Należy on do użytkowniczki pixie.pie, która ma 56 poziom, pochodzi z Wielkiej Brytanii i dołączyła w 2007r.


Obrazek jest ładny, ale jak dla mnie już trochę kiczowaty. Połączenie kolorów do siebie nie pasuje i ja bym go do apartamentu nie kupiła. Nie uważam, żeby zasłużenie wygrał w tym konkursie. Inne projekty tej dziewczyny też nie zachwycają bardzo. Jest to ciekawa myśl, żeby taki obrazek zrobić, ale może bardziej realistycznie. Nieznana jest też cena, ponieważ nie jest on wystawiony na sprzedaż, ale inne projekty tego typu u tej dziewczyny są za 6 SD, co pozwala podejrzewać, że i ten będzie tyle kosztował. Uważam, że ten projekt to pomyłka.

MOJA OCENA: 5/10

Jak Wy sądzicie? Pomysł czy pomyłka? Skomentujcie! :)

8 komentarzy:

  1. Mi się nie podoba, wykonanie jest zbyt słabe.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, chociaż te wierzchołki gór powinny być bardziej dopracowane
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. jest w miarę ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł jest,z wykonaniem ciut gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ładny, chociaż widziałam jeszcze lepsze
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!