Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Podniebna podróż
Witajcie! Dziś mam dla Was stylizację, którą stworzyłam w myśl o stewardesach. Nie wiem skąd mi się to wzięło, ale jest! Doll nie jest wystylizowana dokładnie jak stewardesy, ale swoją posturą świetnie pasuje do otoczenia z tła, czyli lotniska. Wiem, że wygląda jak łamaga, ale właśnie taki efekt chciałam uzyskać, takie próby trzymania równowagi. Chciałam zrobić jeszcze, że dłonią trzyma kapelusz na głowie, ale moje umiejętności nie wychodzą aż tak daleko. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Komentujcie :)
Do stworzenia stylizacji użyłam: koszula - it girls; szorty - b.bizou; kurteczka - ppq; kapelusz - evil panda; torebka - b.bizou; buty - pretty'n love, pasek - rio.

Spośród komentarzy (jeśli będzie ich przynajmniej 15. - wylosuje osobę do której trafi 10 sd!

Z poprzedniego posta 100 sm trafia do Domka190. 
Nie było 15 komentarzy, ale zabrakło niewiele więc dodatkowo 50 sm trafia do spbianka
Wystawcie coś w bazarkach (+prowizja) i zgłoście się w mojej kg po odbiór nagrody.
__________
Pozdrawiam.
Coldi. 

13 komentarzy:

  1. Nawet fajnie wyszło z tymi nogami :-)
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba ale bardziej podobają mi się te śliczne butki.


    LovelyKorii4

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podobają buty i czapeczka, jest śliczna. I tak masz duże umiejętności w grafice, moje ograniczają się do tzn. prostych nóg w gimpie ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszłaś. Naprawdę bardzo podoba mi się ta stylizacja:)
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. ohoho ślicznie ♥ !

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Dziękuję :>
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna i gratluję ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, ja nie mogłam nic wymyslić z tym sweterkiem, zazdroszczę umiejętności graficznych;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam każdą Twoją stylizację, jest idealnie zrobiona, wszystko pasuje do siebie i jest bardzo oryginalne :) Ta stylizacja mnie zaskoczyła, bo nie myślałam nigdy o stewardess'owej stylce :)

    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow,ale super! Bardzo pomysłowe,pierwszy raz widzę Doll jako stewardessę ^^ Bardzo ładne wykonanie i niezły pomysł :3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!