Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza naati8
PRZED:
Ubiór: Doll jest ubrana ładnie, ze smakiem, ale zwyczajnie. Nie zakłada się do rajstop do odkrytych butów, a w szczególności sandałek. 
Twarz: Cienie nie pasują do całości stroju. Niepotrzebnie użyłaś tak dużo eyeliner'a, ponieważ jeszcze bardziej sobie zmniejszyłaś oczy i wydłużyłaś je zamiast podnieść optycznie powieki.


PO:
Ubiór: Zrobiłam letnią stylizację, ale i trochę elegancką. Spodenki i kamizelka z Liu Jo są zdecydowanie najmocniejszą częścią stylizacji. 
Twarz: Zmieniłam kolor włosów, żeby Doll nie wyglądała mdło. Próbowałam też podnieść optycznie powieki. Make-up jest minimalistyczny, ale mocny. 


Podoba Wam się? A Tobie? Skomentujcie! :))

11 komentarzy:

  1. lepiej po, ale zdjęłabym nakrycie głowy
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Także zdjęłabym to coś z głowy. Lepiej po zdecydowanie!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Po o wiele lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Po, bardziej podoba mi się fryzura i makijaż, zdjęłabym ten kapelusz, czy coś.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, dzięki :).

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej po. ładna fryzurka
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. W PO bardzo ciekawa stylizacja :>>
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej makijaż po, ale ubiór przed ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uważam że makijaż 'po' ładniejszy ale ubiór 'przed' bardziej mi się podoba ... :]

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  10. Mhyyyy bardzo mi się podoba uważam że lepiej wygląda po niż przed... nawet nie wiedziałam że tak można... a mi też zrobicie metamorfozę bo coś mi za bardzo nie idzie gra brzydko się ubieram...
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!