Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Beże i brązy
Hej wszystkim! Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze. 
W dzisiejszym poście jak wskazuje sam tytuł- beże i brązy. Są to moje jedne z ulubionych kolorów. Według mnie pasują prawie do wszystkiego. Nie będę sie rozpisywać, przejdźmy do konkretów. 
Oto moje brązowo-beżowe aranżacje.


Podoba Wam się? Komentujcie.

Bonusem do moich inspiracji będą starmonety.
( Jeśli będzie powyżej 15 komentarzy wylosuję 2 osoby, które otrzymają po 100 starmonet)

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne szczególnie podoba mi się aranżacja nr 1 rozpiszę. Się potem bo piszę z. Komórki.




    olka170

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardziej podoba 2 aranżacja i mimo iż nie za bardzo lubię brąz to mi się one podobają.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Także uwielbiam brąz. Aranżacje wyszły ci cudownie.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Cdn . aranżacja nr . 1

    wszystko fajnie z sobą gra tylko ten żyrandol od prawej mi nie pasuje


    olka170



    aranżacja nr 2 .




    Fajnie zagospodarowałaś "The Loft" bo zazwyczaj trudno go urządzić


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie aranżacje są cudne, ale druga jest prześliczna. Wszystko jest inne, ale tworzy idealną całość. Gratuluję talentu do wnętrz, mi niestety go brak :)

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te kolory ; **

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się pierwsza wersja. uwielbiam odcienie brązów.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł pierwszy po prostu cudo *.* Również gustuję w tego typu zestawieniach kolorystycznych.

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwa są piękne jak zwykle, ale wolę 2 bo 1 jest jakieś takie puste (pewnie przez kolor ściany)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne a zwłaszcza 1

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne, ja zamiast czarnego tła w ramce dałabym jakieś jaśniejsze
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow,super ! Obydwie aranżacje są świetne,bardzo mi się podobają.Zresztą lubię beże i brązy ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. myyy dobrze mówisz beż i brąz pasują prawie do wszystkiego. Stworzyłam stylizacje z beżem i wystawiłam na wybieg nwm czy wygram ale na pewno nie. Na tych zdjęciach ładnie dopasowałaś do siebie te 2 kolory.
    Jak bym miała kupić coś beżowego lub brązowego to bym wygrała ten obraz z żyrandolami nwm jak inni
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!