Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
konkurs moje inspiracje-WYNIKI
Hej dziewczyny :). Mam już wyniki :D.Wszystkie prace były super, ale musiałam wybrać te najlepsze :)
PO NAGRODY ZGŁOŚCIE SIĘ DOPIERO W NIEDZIELĘ PONIEWAŻ NIE BĘDZIE MNIE NA SD. MACIE 3 DNI PO NIEDZIELI DO ZGŁOSZENIA SIĘ PO NAGRODY .


UWAGA
ZACZYNAM OD 3 MIEJSCA 
3.Sapciaa
5SD

2.Karolina6987
10SD

 PIERWSZE MIEJSCE ZAJĘŁY RAZEM :



SELENAGOMEZDER8 i ALFIERAPHIE
15SD-DLA KAŻDEJ

EDIT administrator : Stylizacje są na bardzo wysokim poziomie dlatego też do obu 
I miejsc dokładam po 20 stardolarów- zgłoście się do mnie - missmariksza
oraz prace nagrodzone ukażą się w naszym nowym projekcie.

15 komentarzy:

  1. ŁOOOŁ ♥ GRATKA !

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo ♥. Gratuluję pozostałym ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej *.* dziękuję za 2 miejsce :) Gratuluję innym !!

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace! Gratuluję :>>
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje szkoda bo ją się starałam


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak kopiować pracę ...TENTURI... :/

    OdpowiedzUsuń
  7. "NAGRODY" to są nagrody? 5 sd? co to? i tak 3 msc skopiowane od tenturi

    LOLOLOLIK ps to nie mój nick XD XD
    i love emu.emu

    OdpowiedzUsuń
  8. @MasterOfDarkness

    Masz rację. Praca skopiowana od Tenturi i to jeszcze kiepsko zrobiona

    OdpowiedzUsuń
  9. @Sapciaaa

    Bezczelnie mnie kopiujesz, i nawet skopiować nie umiesz? LOL

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!