Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Witajcie!
Dzisiaj opiszę dla Was Najgorętszy Projekt Wnętrza z 9 maja 2013 roku. Jest on dziełem Jay.R. Ma ona 58 poziom, pochodzi z Irlandii i dołączyła w 2012 roku.


Projekt uważam za pomysł. Jest on bardzo fajny, wymagał za pewne trochę pracy, bo jest starannie wykonany. Niestety nie wiem, kto jest przedstawiony na nim, ale myślę, że jest to ktoś pochodzący z nurtu popkultury, ponieważ większość prac tej dziewczyny opiera się na takich postaciach. Podsumowując, podoba mi się, sądze, że jak ktoś lubi takie rzeczy to warto kupić. Cena nie jest wygórowana, ponieważ wynosi tylko 9 SD.

MOJA OCENA: 9/10

Podoba Wam się? Pomysł czy pomyłka? Czekam na komenatrze :)

9 komentarzy:

  1. Ta dziewczyna jest utalentowana i w każdym projekcie to widzę. Obraz jest ładny. Co prawda nie kupię, ale przyznam, że cena nie jest duża za takie dzieło
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny obraz ! :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny! Mi troche przypomina Lanę, ale kto wie co tam jest. Cena za projekt malutka.

    aniula39555

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobry pomysł moim zdaniem. Widać że dużo pracy włożyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi to przypomina Lanę del Rey, ale nie wiem, jednakże bardzo mi się podoba.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł . Przypomina mi PINK XD.

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież dziewczyna na obrazku to lana Del Ray :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek nawet ładny, szkoda tylko, że taka słaba jakość :<
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem kogo przedstawia, ale bardzo mi się podoba
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!