Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ocena apartamentów
Ocena apartamentu LoveOliwia2000

mariksza: Biel plus pudrowy róż jest jak najbardziej ok. Kanapa jest dla mnie zbyt mała w porównaniu do innych mebli. Jest ładnie lecz coś mi do końca nie gra. 4/5

missmariksza: Kolorystycznie jest dobrze. Fajnie wszystko poskładałaś, jednak faktycznie i mi wydaje się ta sofa zbyt mała. Obrazki z różami nad szafką niby kolorystycznie są zgrane z całością ja jednak bym usunęła, a jeden z nich powiesiła po lewej nad komodą, a tamten po prostu zdjęła. Też daję 4,5 /5

Ocena apartamentu Ladniutka


mariksza: Ładnie, ale brakuje mi tu czegoś. Obrazek przesunęłabym znad kanapy nad szafkę. Lampa bardziej na środek nad kanapę. 3/5

missmariksza: Wybór podłogi w kolorze ultramaryny to wielkie wyzwanie. Hmm, chyba zamieniła bym ten układ, ultramaryna na ścianę, a brąz na podłogę. Obraz dałabym za sofą lecz bardzo powiększony, lub tak jak pisze mariksza wylądowałby nad szafką. Też daję 3/5

Ocena apartamentu MajkaStar1999



mariksza: Jest ładnie, jednak kwiaty w wazonie aż do sufitu to chyba przesada. Kolorystyka jest ok. Daję 4/5

missmariksza: Pod kątem kolorystycznym wnętrze jest poprawnie zaaranżowane. Dekoracje fajnie skompletowane. Natomiast trochę razi mnie wielkość tych kwiatów w wazonie w porównaniu do kanapy. Ocena taka sama jak powyżej 4/5 

Ocena apartamentu aga-medoll13


mariksza: Pięknie, ale zbyt szaro jak dla mnie. Dałabym więcej akcentów w kolorze, może więcej zieleni, kwiaty w wazonie lekko przesunęłabym na środek stolika. 4 /5

missmariksza: Jestem pod wrażeniem, masz bardzo ładnie urządzone to wnętrze. Wspaniale radzisz sobie z głębią w pomieszczeniu. Bardzo ładne okna panoramiczne. Dodałabym akcent kolorystyczny, bo oprócz tych widoków za oknem jest biało-szaro.  4,5 /5

Uważacie, że jesteśmy za bardzo krytyczne czy zgadzacie się z naszą opinią?
Mamy nadzieję, że również klikacie gwiazdki :)

9 komentarzy:

  1. Jest dobrze, ale w pierwszym nie wiem poco dała tam małpe :O


    FinalCarly

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni pokój najbardziej mi się podoba. Jest genialny
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni i przedostatni pokój jest śliczny.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam, ogólnie bardzo ładne apartamenty ;)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. głos oddałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow,tym razem wszystkie apartamenty mi się podobają-ten ciutkę mniej,ten nieco bardziej,ale wszyskie.Naprawdę ładne aranżacje :))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!