Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Hej!
Dzisiaj dla Was chciałabym opisać Najlepszą Scenerię z dnia 17 maja 2013 roku. Została ona stworzona przez ShiMAmor, która ma 53 poziom, pochodzi z Meksyku, a dołączyła w 2012 roku.


Tytuł scenerii to "Woda dla słoni" (Agua para elefantes), a słowa w chmurce gagatce dotyczą tego, że życie jest najbardziej spektakularne na świecie :) Co autorka miała na myśli...? hmmm.... Moim zdaniem,  sceneria dotyczy filmu o tym samym tytule z Robertem Pattinsonem, a słowa wypowiadane przez Doll to cytat z niego. Osobiście pomysł na scenerię był i przyklaskuję takim ideom, ponieważ jest to coś ciekawego i myślę, że jak by inne dzieła poszły tą drogą to Stardoll nie byłby ograniczony tylko do swojego świata, a widziałyśmy, że albumy coraz częściej dotyczą tematyki filmowej. Co do wykonania, to nie podoba mi się. Tło jest dobre i w miarę fajne, ale strój niestety nie pasuje żadną miarą. Niestety, muszę uznać za pomyłkę.

MOJA OCENA: 3/10.

Podoba Wam się? Pomysł czy pomyłka? Skomentujcie! :)

8 komentarzy:

  1. Pomyłka ! Są lepsze ; ].

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykła, zdecydowanie pomyłka, a do tego jeszcze niedopasowany strój.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie coś pomiędzy pomysłem a pomyłką. Myśl słuszna lecz realizacja już nie do końca przemyślana

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi się
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!