Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
z życia bloga...
Kochani!
Właśnie dostałam wiadomość od jednej z dziewczyn, która dla nas pisała. 
Nie będę ukrywać, że jest mi smutno z tego powodu, że Julia na stardoll _julcia_1997
 mimo iż niedługo będą wakacje i czas wolny rezygnuje z pisania na blogu. 
W wakacje ma kilka wyjazdów i to nie pozwoli jej pisać, a po wakacjach zacznie się nowe życie
 i nowe obowiązki w I klasie liceum. 
Jest mi smutno tym bardziej ponieważ poznałyśmy się już całkiem dobrze. 

W każdym razie powtórnie DZIĘKUJĘ  Julio Ci za to, że tworzyłaś z nami QoF. 
Zostawiłaś tu cząstkę siebie i będziemy o tym pamiętać. 
Wiem, obiecałam, że QoF będzie popularny i wszyscy będziemy wtedy świętować,
 ale jak na razie do popularności nam jeszcze daleko...a może jeszcze dalej...
Jest mi bardzo trudno usuwać redaktorów z funkcji tym bardziej, że wkładali tu swoje serce.
Dlatego też jeśli będziesz mieć chwilkę czasu i będziesz za nami tęsknić
 wpadnij i naskrob tu coś dla nas.

Myślę, że Julii będzie bardzo miło jak wpadniecie na jej profil i zagłosujecie na jej doll

DZIĘKUJEMY !!!

9 komentarzy:

  1. Szkoda :<<
    Może jednak kiedyś znajdziesz trochę czasu! ;p
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :C lubiłam jej posty, tak jak i wszystkich innych. Zapewne będzie mi Jej brakować, ale cóż życie realne jest ważniejsze i tak powinno być. A co do bloga, ja uważam, że jest popularny. Nie każdy blog ma 500 obs. Niektóre piszące też ok. rok mają ich może 100. Zresztą popularność nie jest ważna. Wystarczy miła atmosfera, fajne posty i świetni redaktorzy. Dajecie tyle dobrych rad, że ja mając może 15 poziom gdy zaczęłam tu wchodzić rozwinęłam się. Moje stylizacje stały się o wiele lepsze niż tamte. Życzę wam tej popularności, a tobie Julciu miłych, słonecznych wakacji, bo pogoda lubi płatać figle i samych dobrych ocen w liceum, a potem matury zaliczonej. DZIĘKUJEMY.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeeeeeeeee ; [. Szkodaa. ; [

    OdpowiedzUsuń
  4. jest mi ciężko rozstać się z blogiem, ale niestety nowe obowiązki wzywają :)
    napewno będę bardzo miło wspominać tę przygodę. pozdrawiam wszystkich i dziękuję za miłe słowa. buźka :*

    _julcia_1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, posty były naprawdę dobre, ale życzę powodzenia w nowej szkole ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że odchodzisz,Julio,bo Twoje posty były naprawdę fantastyczne! :) Straszna szkoda :( Ale dobrze,że wiesz,co w życiu jest najważniejsze,a i ja mama nadzieję,że może raz na jakiś czas podeślesz Iwonce jakiś post w roku szkolnym.Powodzenia w liceum! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!