Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT
ocena stylizacji selenagomezder8
missmariksza: Jestem trochę rozczarowana tą stylką. Miało być bardzo kreatywnie lecz po prostu nie wyszło. Czegoś mi brakuje tutaj, chyba że to zamierzony efekt do krytyki? Dziś jestem na NOT

mariksza: stylizacja jest ładna, widać kreatywność lecz nie pasują mi tu wzory na sukience. Mimo tego czegoś jednak brakuje do wielkiego WOW. Stać Cię na więcej bo zwykle robisz wspaniałe stylizacje  HOT/ NOT

emu.musia: Stylizacja jest trochę zagmatwana, niepotrzebnie założyłaś tą spódnicę na sukienkę. Dla mnie NOT

MyMelisaWhite: Bardzo ładna stylizacja, tylko twarz psuje efekt. HOT


ocena stylizacji karolinasz333
missmariksza: Postawiłaś na klasykę, lecz brakuje tu czegoś co nadałoby głębszy efekt tej stylizacji, może dodanie tu jakiejś ciekawej kopertówki lub żakiecik poprawił by całość stylki. W tej chwili jest niezbyt ciekawa. Naszyjnik zdecydowanie tutaj nie pasuje. Kolor paznokci również. NOT

mariksza: Stylizacja jest zbyt prosta, w dodatku źle nałożona i wybrana bluzka. Kołnierzyk i naszyjnik razem to trochę za dużo NOT

emu.musia: Ta stylizacja nie jest bardzo zachwycająca. Niepotrzebny jest ten naszyjnik. Bardziej pasowałaby tu marynarka. NOT

MyMelisaWhite: Prosta, nieskomplikowana stylizacja. Naszyjnik nie współgra z resztą stroju, paznokcie również. Paznokcie również. Dałabym tu jakąś kopertówkę. NOT

ocena stylizacji BlackLilou


missmariksza: Bardzo  ładna stylizacja. Wspaniale dobrałaś torebkę, z topem tworzą idealna parę. Kolorystycznie równiez jest dobrze HOT

mariksza: Stylizacja bardzo mi się podoba, ale według mnie nie pasują tutaj okulary. Jestem na HOT

emu.musia: Stylizacja jest fajna, zgodzę się z marikszą, te okulary tutaj nie pasują HOT

MyMelisaWhite: Ciekawa stylizacja, bardzo dobrze dobrane dodatki. Strój jest poprawny kolorystycznie, nic się ze sobą nie gryzie. HOT


ocena stylizacji MissRoberta999
missmariksza: Stylizacja sama w sobie dobrze skompletowana. Dla mnie wianek mimo iż jest kolorystycznie dobrany, nie pasuje do tej stylki. Wianek, wisiorek, jeszcze torebka to trochę za dużo, jedna rzecz do wywalenia- i moim zdaniem to wianek. HOT/NOT

mariksza: Stylizacja ogólnie mi się podoba, ale ta twarz kompletnie tutaj nie pasuje. Wianek jest  ładny, ale tutaj nie pasuje. NOT/ HOT

emu.musia: Stylizacja jest nawet ok, ale nie pasuje tutaj ten żakiecik. NOT

MyMelisaWhite: Mimo iż kolory współgrają ze sobą, stylizacja jest zbyt prosta i pospolita. Wianek nie pasuje do tych włosów HOT/NOT

9 komentarzy:

  1. Trzecia stylizacja najlepsza.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Najfajniejsza 1 i 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nikitaposh1
    Podoba mi się nr.3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja stylizacja też mi się już nie podoba, brakuje mi w niej czegoś i ją już rozbudowałam. Stylizacja 3 jest najlepsza.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 3 naj, stylizacja nr 1 jest naprawdę bardzo kreatywna, fajny pomysł :-)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne, najbardziej podoba mi się trzecia
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładne stylizacje,pierwsza i trzecia podobają mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!