Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Finał pojedynków!
To już finał, wielki finał pojedynków! Ostatnim tematem w tej edycji (dla obu grup) była stylizacja z przynajmniej jedną rzeczą ze stardesigne. Zobaczmy, jak spisały się Karcia309, aniula388555, Spbianka i xXVampireeXx..!

Grupa I



Projekt: Karcia309
Ocena stylizacji: Chyba nie muszę powtarzać, że nie przepadam za tymi spodniami, ale w takim temacie mogłam się ich spodziewać. Nie są one już takie oryginalne, jakie na początku mogły się wydawać. Teraz ma je najprawdopodobniej połowa stardollowiczów jak nie więcej, dlatego mogę uznać ich użycie za zwykły brak kreatywności. Co mi się w tej stylizacji podoba? Właściwie większość się ze sobą nie klei i nie wygląda to najlepiej, ale dobrym połączeniem były buty z kamizelką. Reszty niestety nie mam co oceniać, po prostu nie podoba mi się.

Projekt: fejmysVogue (dziewczyna ma 3lvl!)
Ocena stylizacji: Po pierwsze, włosy kompletnie przysłaniają projekt, dlatego jestem na początku nieco rozczarowana. Jeśli chodzi o połączenie torby, kurteczki oraz butów, według mnie jeden mocniejszy element wystarczy, a tak wszystko się ze sobą miesza i nie wiadomo, gdzie pozostawić wzrok. Tak na prawdę, na stardoll można zobaczyć wiele podobnych stylizacji. Jestem trochę zaskoczona... w tym złym sensie.

Grupa II
Projekt: izabelach 
Ocena stylizacji: Cudownie, uwielbiam Twoje stylizacje! Kolory do siebie pasują, a fiolet dobrze kontrastuje z czernią. Plus za okulary w takim samym odcieniu, co spódnica. Projekt też ciekawy. Krótko mówiąc, świetny outfit na eleganckie wypady.


Projekt: SophiePhoenix44
Ocena stylizacji: Pierwsze, co rzuca się w oczy, to modne w tym sezonie, spodnie w geometryczne wzory. Są bardzo ciekawie wykonane, przypominają pajęczą sieć. Widzę, że po jednej stronie masz krawat, a po drugiej nie, przypuszczam, że nie mogłaś się zdecydować, którą wersję wybrać. Ja wybieram zdecydowanie doll po lewej. Mimo, że krawat, to tylko jeden element, wiele on tutaj daje. Stylizacja świetna i dopracowana w każdym calu. 

Kto wygra? Tym razem, to ja zadecyduję o losie dziewczyn. Abyście i wy miały wkład w dzisiejsze pojedynki, dodaję ankietę, którą ewentualnie mogę się sugerować. Ankieta jest otawarta dożywotnio. W następnym poście wyniki i mała niespodzianka. Do kolejnego posta! EDIT: Uwaga, tym razem zaznaczacie osobę, która ma WYGRAĆ!






10 komentarzy:

  1. Zagłosowałam. Ostatnia stylizacja cudna *.*

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zagłosowałam. Trzymam kciuki za moją faworytkę:)
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten temat był ogólnie trudny. Ona ma serio 3 lvl? Ja to kupiłam u jakiejś co ma chyba ok. 40 lvl XD Ja tam lubię takie mocne stylizacje, ale cóż. :/

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam i liczę, że właśnie dziewczyna na którą głosowałam wygra ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę się stresuję, zagłosowałam, powodzenia dziewczyny! ;))
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne, zagłosowałam
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne stylizacje,ostania najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!