Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Witajcie!
Chciałam dzisiaj dla Was opisać projekt Najgorętszej Biżuterii z dnia 28 kwietnia 2013 roku. Został on stworzony przez LalaloopsyFeliz, która ma 6 poziom (!), pochodzi z Brazylii i dołączyła 26 kwietnia 2013 roku.


To, co widzimy na zdjęciu pozostaje mi uznać za pomyłkę. Wykonanie jest beznadziejnie, jest niedopracowane i nie powinno wygrać w takim konkursie. Na plus działa tylko to, że jest to Smartphone, ale niestety powinien być lepiej zrobiony. Cena nie jest znana, bo Doll nie jest SuperStar.

MOJA OCENA: 3/10

Podoba Wam się? Pomysł czy pomyłka? Komentujcie! :)

14 komentarzy:

  1. Jakby było lepsze wykonanie byłoby ok.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się mogłoby być estetyczniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się w ogóle nie podobają gadżety stworzone w desing jewerly, więc to dzieło tym bardziej mi się nie podoba.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście się nie podoba. Nie staranne, a przede wszystkim szkoda pieniędzy na coś takiego
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nawet podoba .nie powinna wygrać w konkursie .Ale tak się składa że wygrała ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pełno takich robią :] Widać że trafiła w gust :]

    Crazy_Marcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się takie komórki w desing jewerly nie podobają, według mnie też jest mało dopracowane.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  8. nikitaposh1
    pomysł ? uważam że to porażka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie gdyby by był staranniej wykonany, to nawet by się podobał :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!