Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Witajcie!
Opiszę dla Was dziś projekt jelhwuu (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=231858773), pochodzącej z Kanady. Ma ona 3 poziom i jest na Stardoll od 2013 roku, dokładnie od 1 kwietnia. Jest to projekt, który zwyciężył w Konkursie na Najlepszy Projekt Ubrania w dniu 7 kwietnia 2013 roku.


Po pierwsze, dość szybko użytkowniczka wygrała konkurs. Kolejnym elementem, na który chcę zwrócić uwagę jest to, że te oczka i buzia są przesłodkie :) Niestety, cena projektu nie jest znana, bo nie jest on na sprzedaż. Po drugie, jest to raczej męska koszulka i nie sądzę, by zdobyła ona jakieś duże uznanie wśród męskich użytkowników Stardoll'a. Projekt ten jest trochę za mało poważny, jak na zwycięstwo w takim konkursie, gdzie wygrywały projekty bardziej kreatywne i oryginalnejsze. W kwestii samego kupna - zależy jaką by miała ta koszulka cenę i jeśli by była w wersji damskiej, ale raczej bym nie skusiła się na nią. Ogólnie projekt ma znamiona "pomysłu", ale tylko w kwestii wizualnej, bo tylko taką niestety mogę ocenić. 

MOJA OCENA TO: 6/10

Podoba Wam się? Pomysł czy pomyłka? Skomentujcie :)

8 komentarzy:

  1. Doll z damskim ciałem też może taką koszulkę nosić. Mi się za bardzo nie podoba.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhhhm... z 3 poziomem
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się osobiście nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziunie milunie... ale nie kupiłabym.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pomiędzy pomysłem, a pomyłką :P
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się za bardzo nie podoba, ale nie jest źle, niekiedy wygrywają znacznie gorsze projekty.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby ładne, ale nie kupiłabym tego
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna,słodkie te oczka,choć wiadomo,że szczytem kreatywności to nie jest.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!