Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Cześć!
Chciałam dla Was dzisiaj opisać Najlepszą Scenerię z dnia 17 kwietnia 2013 roku. Została ona wykonana przez no0shaa (http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=106631246&pid=7688517). Ma ona 53 poziom, pochodzi z Kuwejtu i jest na Stardoll od 2011 roku.


Tytuł tej scenerii to "Books" i faktycznie na pierwszym planie widzimy ksiązki oraz Dollkę. Sam koncept tego dzieła mi się podoba, gorzej jest z wykonaniem. Chodzi mi przede wszystkim o kolory. To zdecydowanie nie jest moja kolorystka. Nie lubie połączenia beżu z czerownym.
Do niczego innego nie mogę się przyczepić. Jest to jakiś pomysł, dość oryginalny jak na Stardoll.

MOJA OCENA: 8,5/10

Podoba Wam się? Pomysł czy pomyłka? Czekam na komentarze :)

7 komentarzy:

  1. Nawet fajnie wykonany, chociaż mogła ubrać dolkę. I nie wiem czy to będzie pomysł czy pomyłka.

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby ubrala dolke i cos dodala byloby lepiej.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie ubrała dolki i mogła dodać coś z boku np: roślinkę. Ale ogólnie dość ładna sceneria.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne ale widać niedoskonałości

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pomiędzy pomysłem a pomyłką..
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie sobie. Mi nie przypadło do gustu
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogła ubrać Dollkę i nieco zmienić kolorystykę,ale jest nawet ok.Mam mieszane uczucia co do tej scenerii.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!