Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwycięzców
Wyborem dnia został samochód z Pretty'n'love Decor. Kosztuje 15 stardolarów. Jest dość tani, ale okropny.


Covergirl została QueenKerly z Estonii. Ma 83 poziom i nie jest superstar. Jest ładna i zasłużyła na wygraną. Krajową covergirl została Cohen_Girl. Ma 54 poziom i nie jest superstar. Jest prześliczna i powinna dostać ten tytuł.



Królową wybiegu została mmarria z Finlandii. Ma 66 poziom i nie jest superstar. Jej lalka to dla mnie porażka! Nie powinna wygrać.


Najlepszymi projektantami zostali: BabyKatrinka3 (Turcja, 43 poziom, superstar), savannahangel3  (USA, 47 poziom, royality), MORTADELLONE (Włochy, 60 poziom, superstar) i forini00 (Grecja, 49 poziom, royality).

 

Co o nich myślicie?

9 komentarzy:

  1. Też mi się nie podoba to, że miss wybiegu została ona.. Nie dość, że założyła inne części stroju, to jeszcze do panterki dodała limonkę -,- Porażka..

    MissAlex_s

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór ładny
    CG ładna
    NCG bardzo ładna
    Królowa po prostu OKROPNA
    projekty ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybor nawet ok. Dollki super! Krolowa to chyba zart... Projekty spokko.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybór dnia jest mi właściwie obojętny, CG mi się podoba, NCG już mniej, królowa wybiegu to pomyłka, z projektów jak zwykle fryzura najlepiej się prezentuje.

    .nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wybrzydzam, ale nic mi się nie podoba..
    CG ma tylko ładne włosy, a twarz jest taka sobie ;/
    Catwalk-tragedia
    Projekty to wg mnie nic ciekawego...
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybór dnia - ładny, chyba kupię
    CG - ładna. Ciekawy wianek na włosach.
    NCG - ma ładną twarz , a przede wszystkim śliczną fryzurę
    Królowa wybiegu - jestem trochę zszokowana. Nie podoba mi się. Tak samo stylizacja jest masakryczna
    Projekty - fryzura mi się podoba.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybór dnia średnio mi się podoba. CG dość ładna, ale NCG mi się nie podoba. Królowa wybiegu, to chyba jakiś kolejny żart adminów. Tylko fryzura z projektów mi się podoba.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja nie cierpię wianków :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba tylko NCG w miarę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!