Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pojedynki - półfinał
Przepraszam, że zbyt długo czekaliście na półfinał pojedynków. Niestety organizatorka tej konkurencji nie ma w tej chwili dostępu do komputera, dlatego też ja objęłam prowadzenie  dalej  pojedynków, ponieważ nie chcę przedłużać i tak długiej konkurencji.
Jeśli Iga wróci pewnie będzie dalej zajmowała się tą konkurencją.
Ponieważ dziewczyny zrobiły świetne stylizacje poproszę was o pomoc w głosowaniu.
Więc do rzeczy.
W tym etapie ( stylizacja w temacie kropki lub panterka) zmierzą się 
KATERIMA i .Nielegalna. 





Kolejnymi rywalkami w pojedynku (stylizacja w temacie kwiaty lub kratka) są :
Paula552 i Keinam1992


 

GŁOSOWANIE trwa do ŚRODY 17 kwietnia, w czwartek poznamy kolejne zadania dla dziewczyn, które przejdą do finału.
Zostawiajcie również swoją opinię w komentarzu. Życzę miłego dnia .

12 komentarzy:

  1. Głosowałam na kandydatki nr. 2 w fotkach i kandydatki nr. 1 w ankietach XD czyli .Nielegalna. i Keinam1992. Dla mnie po prostu lepiej wyglądają.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podobają wszytkie stylizacacje, ale nie powiem na kogo głosowałam.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zagłosowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się strasznie podoba stylizacja Pauli552 ;D

    Malfoyka♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosowałam tylko w drugiej ankiecie, żeby było sprawiedliwiej i mój głos należy do Keinam1992. Jakoś bardziej mi przypadła do gustuu, nie wieem, może to przez kratkę.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam, konkurencja była dosyć duża. Powodzenia ;>>
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. nikitaposh1
    głosuję na KATERIME - Kasiu głos leci na twoje konto :) i głos na Paulę552

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza Pauli 552 < 33 :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza Pauli 552 < 33 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow, postarały się dziewczyny! :) Bardzo ładne stylizacje,ciężko wybrać najlepszą.Jednak oddaję głosy na :Paulę552 i Katerimę :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!