Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwycięzców
Dzisiejszym wyborem dnia został żakiet ze sklepu Pretty'n'love. Kosztuje 16 stardolarów. Podoba mi się, lecz nie kupię.


Covergirl została jellie-ellie93 z Wielkiej Brytanii. Ma 74 poziom i jest royality. Jej doll nie podoba mi się i ona nie powinna wygrać. Krajową covergirl została dominikadomcia. Ma 80 poziom i jest royality. Podoba mi się i zasłużyła na tytuł.


Królową wybiegu została Lylithica z Serbi. Ma 60 poziom i nie jest superstar. Ubióstwiam ją i jak najbardziej powinna wygrać.


Najlepszymi projektantami zostali: aeyafternoon (Tajlandia, 70 poziom, platinum), LalaloopsyFeliz (Brazylia, 6 poziom), stylish_joshua (Bośnia i Hercegowina, 50 poziom, royality) i Ra-i (55 poziom, royality).


Co o nich myślicie?


8 komentarzy:

  1. Kurtka ok. Cg taka sobie, ncg super! Królowa ok. Projekty fajne.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. zwycięzca- zwycięzcy
    zwyciężczynie
    przegląd zwycięzców !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiet mi się nie za bardzo podoba. CG nie ładna, ale NCG ma śliczną doll i jak najbardziej załużyła.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj jestem zadowolona.
    Wybór dnia - bardzo ładny. Na pewno kupię.
    CG - o ciekawej twarzy. Fryzura taka sobie.
    NCG - jest prześliczna. prawdziwa Pani wiosna.
    Królowa wybiegu - ładna twarz i ciekawa sukienka
    Projekty - wszystkie mi się podobają, oprócz fryzury
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybór ładny
    CG ciekawa
    NCG wprost prześliczna
    Królowa nawet ładna
    Projekty ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. Królowa wybiegu ma okropny kolor skóry, prjekty mi się wgl nie podobają. ncg jedynie mi się podoba w 100&

    OdpowiedzUsuń
  7. No,no,no.Tym razem całkiem fajne wybory,nie ma już tylu osób straszących brzydotą czy byle jakich projektów.Mogłoby być lepiej,ale jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!