Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwyciężców
Dzisiejszym wyborem dnia została gitara z najnowszych HB's. Kosztuje 17 stardolarów. Jest bardzo ładna, ale nie gustuję w takich rzeczach.




Covergirl została wczorajsza królowa wybiegu femdem z Turcji. Ma 59 poziom i jest royality. Jej doll mi się bardzo podoba i jak najbardziej zasłużyła na wygraną. Krajową Covergirl została Klaudia_BISTA. Ma 36 poziom i jest superstar. Jej lalka nie podoba mi się - jest zbyt kiczowata. 



Królową wybiegu została julybji z Brazylii. Ma 78 poziom i jest royality. Jej lalka nie podoba mi się i nie powinna wygrać.


Najlepszymi projektantami zostali: damuitolucro (Brazylia, 6 poziom, brak superstar), unicronbacon (Szwecja, 27 poziom, superstar), HalieghGolden (USA, 7 poziom, brak superstar) i hanoo1999 (Arabia Saudyjska, 78 poziom, royality).



Co o nich myślicie?
 

9 komentarzy:

  1. Wybór ładny ale nie kupię
    CG jak najbardziej zasłużyła
    NCG brzydka a najgorzej róż wygląda
    Królowa taka sobie
    projekty słabe tylko fryzura ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gitara fajna, ale troszkę za droga. CG ma piękną doll i fryzurę. NCG to koszmar, róż na policzkach wogóle nie pasuje do całości. Królowa wybiegu ma nieładną stylizację i nie powinna wygrać. A z projektów to podoba mi się tylko fryzura.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór dnia - taki sobie, ale nie kupię.
    CG - jest ładna. Podoba mi się jej twarz i fryzura. Zasłużyła.
    NCG - nie podoba mi się. Za dużo różu. I co to za uszka? Czyżby kicia? Nie lubię kotów! Nie zasłużyła.
    Królowa z wybiegu - ładna, ale dodałabym jeszcze torebkę do stylizacji.
    Projekty - podobają mi się tylko oczy i fryzura
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Gitara taka sobie i droga, oczywiście, że nie kupię. Cg wygląda super. Ncg to po prostu chyba żarty.
    Królowa też nie powala. Gdzie ma bluzke!? Z projektów tylko fajne oczka i włosy ♥

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mi się nie podoba.
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  6. nikitaposh1
    Jak zwykle nie ma na czym oka zawiesić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz kolejny jak dla mnie wszystko to tragedia, tylko z projektów fryzura jest ok.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. Projekty-oczka i włosy ok,gitara spoko,reszta-fuuuuj ;/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!