Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Fiolet.


Nie będę się rozpisywać, zresztą zawsze jest krótko.


1. Taka w stylu boho. Kocham tą fioletową spódnicę
Futro/ Oryginal Future, Body/ Voile, Spódnica/nn, Kopertówka/ Wild Candy, Sandałki/ Dior
2. Na miasto idealna. Fioletowe dodatki rozjaśniają czerń.
Szal/ gift za logowanie, Koszula/ Nelly.com, Legginsy/Evil Panda, Torebka/ Special Offer, Jazzówki/ Basics
3. Tak wygląda brak weny twórczej…
Bluzka?/ Gift-o-meter, Stanik/ Basics, Spódniczka/ S A, Szpilki/ Special Offer.



I czas na wyniki konkursu.
Wygrywa:
Selenagomezder8
Otrzymujesz:





Zgłoś się do mojej księgi gości w ciągu 48h.
                                          GRATULUJĘ :)


A co do reszty:
Było dużo innych ładnych prac, lecz nie były one podpisane.
W zasadach napisałam NA CZERWONO że prace maja być podpisane! A i tak większość z nich nie była. 
Wychodzi na to że co niektórzy nie czytają zasad.

                                                                                                         Anita/MyMelisaWhite




15 komentarzy:

  1. Żadna ze stylizacji nie przypadła mi do gustu. W sumie może 1 nie jest zła, aczkolwiek widziałam lepsze...

    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawy :D Chyba 1 najlepsza!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem 2 najlepsza :)
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje bardzo ładna praca
    A co do stylizacji to takie sobie. Dzisiaj trudno mi powiedzieć, która mi się podoba, ale chyba wybrałabym 3
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są naprawdę bardzo fajne, ale chyba najbardziej podoba mi się ta druga :) Najbardziej pasuje do mojego stylu, a po za tym uwielbiam fioletowy i czarny :3
    A co do konkursu to gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem stylizacje są takie sobie żadna nie przypadła mi do gustu jednak najlepiej wygląda nr.2

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem stylizacje są takie sobie żadna nie przypadła mi do gustu jednak najlepiej wygląda nr.2

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się najbardziej podoba 2, ale 1 też nie jest najgorsza, ale nigdy nie mam przekonania co do tych butów. Dziękuję, bardzo się cieszę, że ci się spodobała. ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne.
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwyciężczyni gratuluję,a co do stylizacji,to wyszły bardzo dobrze :) Wszystkie ładne,ale druga najlepsza-według mnie ;) Super szal,szkoda,ze nie jestem ss i nie mam szans na jego zdobycie,bo jest naprawdę ładny ;3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!