Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
FINAŁ - pojedynek Paula552 & .Nielegalna.
W FINALE pojedynków znalazły się Paula552 oraz .Nielegalna.


Ponieważ nie chcę aby moja opinia o stylizacjach wpłynęła na wasze głosowanie nie będę jej pisać. Zapraszam do oddawania głosów. Dziewczyna, która zbierze więcej głosów otrzyma 60 stardolarów. z komentarzy wylosuję jedną osobę, która otrzyma 30 stardolarów.
GŁOSOWANIE trwa do czwartku 25 kwietnia do godz. 24.00, w piątek przedstawię zwycięzcę pojedynku.

15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to Paula stworzyła lepszą stylizację. Jest żywsza i bardzo miłą dla oka. A u nielegalnej albo mi się wydaje albo fryzura jest za duża.

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  2. źle nałożona, nie za duża :]

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mieszane uczucia co do tych stylizacji. Wydają się niedopracowane i ciężko stwierdzić która jest lepsza. Pomimo tego, że zwykle bardzo mi się podobają stylizacje .Nielegalnej to tym razem chyba oddam głos na Paulę552.
    Jestem trochę zawiedziona :<<. Miałam nadzieję, że prace będą na trochę wyższym poziomie....
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Trodny wybro. Zaglosowalam na nielegalna. Po prostu na pierwszy rzut oka dla mnie jej stylka jest lapsza. Nie wiem sama czemu ja wybralam. Poszlam za glosem w glowie i zaglosowalam na nia. Ciekawa jestem wynikow.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężki wybór,obie dziewczyny dobrze się spisały.Każda ze stylizacji jest ciekawa i zachwyca czymś odbiorcę.Aczkolwiek tym razem mój głos przypada Pauli552.Życzę powodzenia Wam obu! :) Zresztą to i tak OGROMNY sukces,znaleźć się w finale,wiec już mogę Wam pogratulować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie .Nielegalna zawsze robi fantastyczne stylizacje i tutaj też mi się podoba
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie Nielegalna :)
    Nie trzeba wyjaśniać, wystarczy spojrzeć :]

    Crazy_Marcia

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem lepiej ubrała się Paula552., ponieważ jest weselsza, milsza dla oka, zwiewniejsza i wiosenna..Nielegalna. też się fajnie ubrała lecz bardziej na rockowo a ja za bardzo nie lubie tego stylu więc wygrywa jedno znacznie Paula552:)

    pozdrawiam alliedeberry03

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacjae są dobre, jednak w każdej jak dla mnie jest mały błąd. Jednak według mnie lepiej ubrała się jednak .Nielegalna.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdanie m Paula ponieważ , ma więcej neonów a .Nielegalna. prawie wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oddaję głos na .Nielegalna. może nie ma aż tak pokazanych kolorów ale estetyczniej wygląda i ciekawiej jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. oddaje głos na paula552
    Vanneska1122

    OdpowiedzUsuń
  13. 30sd miało być wylosowane wśród pozostałych uczestniczek

    OdpowiedzUsuń
  14. obie stylizacje bardzo ładne^^

    Gratki dla was!^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!