Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przegląd zwyciężców
Dzisiejszym wyborem dnia zostały buty HB's. Kosztują 10 stardolarów. Są prześliczne i do tego nie są drogie.


Covergirl została po raz drugi femdem z Turcji. Ma 59 poziom i jest royality. Bardzo podoba mi się jej stylizacja, ale nie przekonują mnie jej włosy, Nie powinna wygrać drugi raz. Krajową covergirl została julus111. Ma 80 poziom i jest royality. Nie podoba mi się jej lalka, poza tym na okładce jest prawie łysa.


Królową wybiegu została princessroses z Francji. Ma 56 poziom i nie jest superstar. Jej doll jest kiczowata i nie podoba mi się.


Najlepszymi projektantami zostali: Kittysupercat (Grecja, 11 poziom, brak superstar), NovacaneOcean (48 poziom, royality), lenalena20 (POLSKA, 79 poziom, royality) i hanoo1999 (Arabia Saudyjska, 78 poziom, royality).


Co o nich myślicie?

7 komentarzy:

  1. Wybór dnia jest całkiem OK, kupiłabym te buty, ale frędzle mnie nie przekonują. CG mi się nawet podoba, a NCG w apartamencie z włosami wygląda nieźle. Tak więc dzisiaj wybory na jakims tam poziomie są.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanwiam sie wladnie nad butami. Cg bardzo ladna. Ncg z wlosami ok. Krolowa wybiegu brzydka. Z wyborow nie podoba mi sie tylko bluzka.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko królowa i bluzka mnie się nie podobają a reszta fajna a zwłaszcza buty

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekty mi się nie za bardzo podobają tak samo jak buty. Królowa wybieru mi się nie podoba. CG ładna, ma fajną fryzurę, NCG mi się nie za bardzo podoba.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybór dnia - taki sobie, ale chyba kupię
    CG tak samo jak NCG - nie podoba mi się
    Królowa wybiegu - też mi się nie podoba
    Projekty - obraz i fryzura ładne
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy i panel ładne, reszta to pomyłka.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty nawet,nawet,królowa wybiegu całkiem ładna,projekty ujdą,śliczny obraz,pomysłowy but,fajna fryzura,tylko ta bluzka-masakra ...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!